Avatar billede martin_moth Mester
28. januar 2003 - 11:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Advarsel om nye indlæg inden indsendelse af eget indlæg

Føj for en lang overskrift;o)

Det jeg mener er, at jeg ofte læser et spørgsmål, hvorefter jeg bruger op til adskellige minutter på at formulere et svar. Er der i mellemtiden kommet et eller flere indlæg i spørgsmålet, sker 1 af 2 tind:

1) Mit svar sendes ikke, men alt jeg har skrevet slettes
2) Mit svar sendes, men giver måske ingen mening, da spørgsmålet i mellemtiden har taget en anden drejning

Løsningen er naturligvis, at jeg lige kopiere mit svar, opdaterer, paster, og sender. Men hvor tit husker man det?

En løsning kunne være, at man inden man sender bliver advaret om, at der er kommet nye spørgsmål.

Men hvis det kun er mig der har oplevet at ovenstående er et problem, må jeg jo leve med det.

PS: Jeg går ud fra, at denne kategori læses af folkene bag eksperten - eller?
/Martin
Avatar billede Spotgun Seniormester
28. januar 2003 - 11:16 #1
Hvis du er pro-medlem, så virker den funktion du efterspørger. Der står en tæller nede til venstre ved siden af boksen du skriver dit svar i, som konstant opdateres med, om der er nye indlæg - altså mens du skriver...
Avatar billede ladyhawke Novice
28. januar 2003 - 11:20 #2
jeg kan kun give spotgun ret, funktionen er implementeret for pro medlemmer og den virker som du beskriver (du kan hente svarene der er kommet i mellemtiden uden at din egen tekst bliver slettet (og den sendes naturligvis ikke før du vælger udfør...)
Avatar billede martin_moth Mester
28. januar 2003 - 11:25 #3
OK - det vidste jeg ikke. Så er der bare tilbage at ønske, at det også galdt for ikke-pro medlemmer - men der skal jo være noget der gør forskellen fra pro/ikke-pro;o) /Martin