Avatar billede jochke Nybegynder
15. januar 2003 - 16:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Menuen på Eksperten

Hejsa.

Synes at den vandrette menu er lidt for irriterende. Prøv f.eks at gå ind på - Kategorioversigt - Programmering - Script. Hvis ikke man rammer plet eller lige er hurtig nok til at flytte musen over til programmering forsvinder den.
Avatar billede knudgert Nybegynder
15. januar 2003 - 16:27 #1
Så skift til Mozilla, der virker dropdownmenuen slet ikke, så er du over det problem :-)

Den virkede for ½ års tid siden.
Avatar billede admin Novice
15. januar 2003 - 17:10 #2
Vi skal have menuen optimeret. Men der er meget at se til, så det er ikke øverste prioritet.
Hvis nogen kan se fejl i vores JavaScript hører jeg meget gerne fra dem. Vi bruger menuen fra http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/
Avatar billede admin Novice
16. januar 2003 - 19:37 #3
Der er nu lavet forbedringer. Er det bedre nu?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2003 - 21:07 #4
admin>> Virkelig et godt tiltag! Det vender helt op og ned på billedet. Før var menuen usigeligt irriterende og unødvendig; nu er den en smart genvej! :)
Keep up the good work og se at få kigget på de mange andre kritikpunkter i kategorien!
Avatar billede admin Novice
16. januar 2003 - 21:27 #5
Jeg er i gang :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
16. januar 2003 - 23:56 #6
Nu vi er ved menu'en, så kan jeg da slet ikke få den til at virke nu... Nu virker den hverken i Internet Explorer eller Phoenix (Mozilla)! :((

Admin, en anden ting...

Onsdag d. 15/1 2003 fik jeg følgende mail:

<start>
Kære hermandsen

Dit abonnement på Eksperten Pro ophørte Sunday den  8. September 2002

Jeg håber du har været tilfreds med Eksperten Pro og ønsker at forny dit abonnement.
Du kan forny dit abonnement via www.exp.dk/pro

Med venlig hilsen

Jacob Friis Larsen (admin @ Eksperten.dk)
</slut>

Læg mærke til dato'en! ;)
Jeg havde kun betalt for en måned, men fik i stedet ca. et halvt år... Ikke fordi det var nogen dårlig ting for mig, men det kan da umuligt være godt for Eksperten's økonomi!? ;)

Nu har jeg dog alligevel forudbetalt et nyt halvt års abbonement... Er vist blevet afhængig af pro! ;)
Avatar billede admin Novice
17. januar 2003 - 08:04 #7
Menuen skal nu aktiveres med klik.
Avatar billede jochke Nybegynder
17. januar 2003 - 08:11 #8
admin -> Den der reklame fra HP ligger øverst. Når menuen kommer ned ligger den altså bag HP reklamen. :(
Avatar billede jochke Nybegynder
17. januar 2003 - 08:13 #9
Hmm...nu kan jeg ikke få reklamen frem igen. Det var ikke topbanneret jeg mente, men der var en der stod under "0 point fra kejs" ved mit spørgsmål.
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. januar 2003 - 12:02 #10
>>admin
Kunne der ikke komme en pil eller noget som markerede at der var tale om en menu ved de forskellige menu-punkter.

F.eks. i Kategorioversigt og Konto findes der jo undermenu'er. Det gør der ikke under Forside, hvilket kan virke forvirende når de ligger i samme menu... En lille trekant ved siden af teksten eller noget var en ide til en løsning...

Menu'en virker forresten stadig ikke Phoenix. ;)
Avatar billede jfl Nybegynder
17. januar 2003 - 13:08 #11
Virker menuen ikke i Mozilla nu?
Avatar billede admin Novice
17. januar 2003 - 13:18 #12
Menuen skulle gerne virke i Mozilla
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. januar 2003 - 13:21 #13
Jamen du er for sej Jacob!
Så kan jeg endelig blive Internet Explorer fri på Eksperten! :)
Avatar billede jochke Nybegynder
19. januar 2003 - 10:38 #14
admin:
Jeg kan se at menuen opfører sig forskelligt, om du bruger Mozilla eller IE. Den er noget lettere at bruge i Mozilla. Så den bruger jeg da bare fremover. :)
Avatar billede jochke Nybegynder
27. januar 2003 - 00:42 #15
Nåe men det ser da ud til at den er blevet forbedret en del. Tak for det. :)