Avatar billede bearhugx Nybegynder
14. januar 2003 - 19:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Umuligt at se foks pointregnskab... ?

Hej Eksperter --- Nu har jeg forsøgt at se pointregnskab for jelzin101, athlon-pascal og iknow.dk, samt olebole --- Når jeg vil se point-regnskab (op=24) for alle disse (undtagen olebole) - så bliver jeg redirected til logind-siden ????

Hvorfor dog det ???

Skal pointregnskab være privat - jeg troede at sådanne oplysninger var offentlige ...

/Søren
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. januar 2003 - 19:36 #1
jeg kan heller ikke se regnskabet - så det er åbenbart generelt!?
det kan da ikke passe??!!
Avatar billede admin Novice
14. januar 2003 - 19:39 #2
Det må være en fejl. Jeg ser på det.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. januar 2003 - 19:40 #3
admin - det giver vel sig selv??? du er jo administrator... ?
Avatar billede whatever Nybegynder
14. januar 2003 - 19:40 #4
Det sker ind imellem at jeg tror jeg bliver logget ud, når jeg forsøger at se indlæg. Jeg får login-siden. Men hvis jeg lidt prøver igen, fungerer det hele fint. Dette er ikke noget nyt, jeg har oplevet det med jævne mellemrum de sidste 1½-2 måneder.

Der må være spøgelser på eksperten :-)
Avatar billede bentn Nybegynder
14. januar 2003 - 19:43 #5
Blev sgu' også logget ud.
Tror sgu' eksperten er lidt ustabil for tiden, jeg har problemer med at komme igennem til siden. Når jeg så prøver at checke pointregnskab bliver jeg også redirected til logindSiden, men der er mit password mindst 10 meter langt.
Pointregnskab virkede dog i går da jeg prøvde det der.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
15. januar 2003 - 09:03 #6
accepterer, når fejlen viser sig at være rettet :-)
Avatar billede admin Novice
16. januar 2003 - 19:41 #7
Fejlen skulle være rettet nu.