Avatar billede ladyhawke Novice
10. januar 2003 - 07:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

findes der et direkte link til anmeldelser?

Jeg har fundet ud af at man kan se aktuelle anmeldelser her http://www.eksperten.dk/coadmin/coadmin.phtml

Men findes der et direkte link et sted på eksperten? (hvor?) - Hvis ikke var det vel en god ide, det er da meget rart at kunne se om de(n) anmeldelser man laver er oprettet/aktive (hvis man nu synes der ikke rigtigt sker noget)

(egentlig affødt af sp. http://www.eksperten.dk/spm/302472)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. januar 2003 - 07:52 #1
ladyhawke: Hvordan kan du se anmeldelser på den side?
Avatar billede dennism Nybegynder
10. januar 2003 - 07:58 #2
jakobclausen >>

Du kan se dine egne anmeldelser på den side!... Hvis der ik står nok, så er det jo bare fordi du ik har nogen! :)
Avatar billede ladyhawke Novice
10. januar 2003 - 08:00 #3
Som dennism skriver: Det er kun dine egne anmeldelser du kan se og det er også fornuftigt nok, men det er bare lidt irriterende at skulle huske linket, hvis det nu allerede var at finde på eksperten...
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2003 - 09:22 #4
Du kan også se dine egne anmeldelser på http://www.eksperten.dk/anmeld.phtml - som du får frem ved at trykke på "Anmeld Misbrug" i menuen
Avatar billede ladyhawke Novice
10. januar 2003 - 09:41 #5
Jeg kender godt anmeld misbrug linket, men man skulle jo helst ikke anmelde nogen ved en fejl og desuden er linket kun tilgængeligt, hvis du er "inde" i et spørgsmål...
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2003 - 09:58 #6
Ja ok (og så under "info" om eksperten.
Tror ikke der linket til den anden side nogle steder - har ikke observeret det må jeg sige.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. januar 2003 - 10:10 #7
sikkert ikke, men så var det måske en ide :O)
Avatar billede riversen Nybegynder
10. januar 2003 - 11:38 #8
jeg har en anmeldelse, men kan ikke se den
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. januar 2003 - 11:47 #9
Altså er det anmeldelser imod en eller er det dem man har anmeldt?
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2003 - 12:19 #10
riversen: i hvilket spr?

JakobClausen: Går ud fra at det er dem man selv har anmeldt.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. januar 2003 - 12:44 #11
Jeg ved ikke om du kan se anmeldelser mod dig via det link, for jeg har ikke prøvet det (at være anmeldt forstås), men det må coadmins da kunne svare på..
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2003 - 13:01 #12
Nej, man kan kun se hvem man selv har anmeldt.

AnnikaDK / Coadmin
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2003 - 13:17 #13
Ændring: Jo, på den side kan man se
1) Hvorfor er man meldt
2) I hvilket spørgsmål
3) Tiden for det
4) Når de er afsluttede, begrundelse for det og tid

AnnikaDK / Coadmin
Avatar billede ladyhawke Novice
13. januar 2003 - 08:25 #14
hmmm, jeg lukker spørgsmålet og håber at informationerne kunne blive mere tilgængelige :o) Forresten ved jeg ikke hvorlænge du kan se afsluttede anmeldelser, jeg har da haft nogle stykker, men min side er tom i øjeblikket...
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. januar 2003 - 18:27 #15
Dem I har anmeldt vil jeg mene I kun kan se indtil coadmin'erne har lukket anmeldelsen.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
14. januar 2003 - 16:09 #16
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 16:11 #17
Det ville nu være rart om anmelderen får en tilbagemelding om hvad der er gjort eller ikke gjort i sagen.