Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 12:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændring af kategorivalg

Jeg har nu igennem længere tid oplevet at mange spørgsmål bliver oprettet i kategorien: Eksperten.

Jeg tror grunden til dette er skal findes på siden, hvor man opretter spørgsmål og vælger kategori.

Når man klikker i rullelisten med kategorier, er Eksperten kategorien den nederste i listen.

Så, hvis man i de ovenstående kategorier ikke lige kan finde en passende kategori, vælger man Eksperten, da det er den sidste kategori i den umiddelbare synlige del af listen.

Det må vel være noget med at brugerne ikke kan finde ud af at scrolle ned i listen.

Så en mulig løsning kunne være at omstrukturere den måde hvorpå kategorien vælges/vises på.

/Schulze
Avatar billede soreno Praktikant
16. december 2002 - 13:16 #1
Jeg har tidligere foreslået at der aktivt fra brugerens side skal vælges kategori.
Et eksempel der viser princippet kan ses her:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Men jeg har en bange anelse at der ikke rigtigt vil ske noget.
Jeg har ihvertfald foreslået flere ting, deriblandt en "kontooversigt" som virker i andre browsere end MSIE.
Men det virker som om de fleste emails til info@eksperten.dk bliver redirectet til /dev/null - jeg har ihvertfald aldrig fået respons på noget.
Avatar billede admin Novice
17. december 2002 - 13:19 #2
Der vil blive gjort noget ved det problem med at brugere opretter spm i de forkerte kategorier.