Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 19:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bruger deaktiveret info i spørgsmål

Goddag Jakob og andre med interesse i E.

Jeg tænkte om følgende ikke var muligt:

1. Bruger deaktiveres af coadmin pga. overtrædelse af reglerne.

2. Alle spørgsmål oprettet af den pågældende bruger bliver på en eller anden måde markeret, så deltagende brugere eller brugere der ønsker at svare, kan se at spørgeren er deaktiveret.

Dette kunne enten gøres ved at der automatisk bliver postet et standard indlæg i alle åbne spørgsmål den pågældende bruger har oprettet eller ved at brugernavnet på anden måde markeres.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2002 - 19:17 #1
Godt forslag.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. december 2002 - 19:21 #2
Helt enig! Det andet er pisseirriterende!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2002 - 19:22 #3
Godt forslag.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 19:30 #4
følger lige med...
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 19:38 #5
stefan_jensen>Hvis du blot ønsker at følge med i et spørgsmål behøver du ikke skrive noget. Det er nok at markere E-mail og klikke på Udfør.
Så slipper vi andre også for en e-mail.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
14. december 2002 - 20:40 #6
Kan godt lide idéen med at poste en automatisk besked, hvis denne først deaktiveres et stykke "nede" i rækken af kommentarer, er det jo ikke alle der ser indlægget; "det drukner i mængden"

Men hvad med at der lige under overskriften med rød står skrevet: "Brugeren er ikke aktiv"
Avatar billede fcs Novice
15. december 2002 - 15:35 #7
Fint forslag - specielt Criterius' variant
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
16. december 2002 - 12:19 #8
fcs >>
takker :o)
har admin set det?
Avatar billede fcs Novice
16. december 2002 - 12:35 #9
Criterius>> Har du gjort ham opmærksom på det? ;-) Send ham evt. en mail på info@eksperten.dk.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2004 - 21:09 #10
afslutter