Avatar billede gecko Nybegynder
08. december 2002 - 17:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP og database

Hejsa

Jeg får denne fejlmeddelelse når jeg kører mit php dokument:

Fatal error: Call to undefined function: ibase_connect() in c:\apache\htdocs\ml\maillist2.php on line 25

Denne fil virker på min skoles computer, men ikke på min egen derhjemme.
Jeg har installeret php4, apache og interbase.... og sat det op med grundinstillingerne.

Hvad skal jeg gøre for at php'en kan snakke sammen med interbase ???

På forhånd tak
Avatar billede medions Nybegynder
08. december 2002 - 17:57 #1
Flyt spørgsmålet til PHP kategorien, og luk venligst dette!

//>Rune
Avatar billede gecko Nybegynder
08. december 2002 - 18:11 #2
sjovt, det har jeg rettet 1 gang