Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. december 2002 - 13:59 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

ExpPRO prøveperiode

Jeg overvejer at betale for pro-medlemsskab, men ville egentlig gerne afprøve funktionerne før jeg betaler.

Hvad med at indføre en prøveperiode, fx 3 dage, så man kan se om man kan bruge ekstrafunktionerne...
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:01 #1
Det har vist være oppe før...
Men det er vel ikke så galt at betale 25 kroner? Så får du en hel måneds prøveperiode, før du evt. bestiller et helt år!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. december 2002 - 14:02 #2
ja evt. at man kan købe en 3-dages prøveperiode for f.eks. 100 point, så folk ikke bare misbruger
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:02 #3
det har været oppe engang....
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:03 #4
www.kwdemant.dk>> Jeg tror ikke meningen med poinsystemet er at det skal gå over i valuta :)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. december 2002 - 14:08 #5
westhi >> det er mere sån at man ikke bare tager en prøveperiode uden virkeligt at tænke over at købe
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. december 2002 - 14:12 #6
Jeg ville gerne giv 1000 point for en prøveperiode (bruger dem jo alligevel ikke til noget...)

Men hvis det har været oppe før, er det måske noget der er værd at genoptage fra admins side :o)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:17 #7
criterius.dk>> Jeg håber også, du har nok penge til at kunne undvære 25 kr... Tænk på dem som en støtte til Eksperten. Om du bestemmer dig for at købe et hel-års-abonnemt eller ej, så giver det da i hvert fald en hel måned med hurtigere load-tider, flere menuer, etc.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. december 2002 - 14:22 #8
jeg har ikke så meget til overs for eksperten mere, efter IDG har overtaget.. jeg synes det var fedt før i tiden, for ikke at snakke om det "nye" design
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:24 #9
kwdemant>> Man kan altid brokke sig over, at alting var dårligere før, men så længe, Eksperten stadig er brugbar, synes jeg, de 25 kr. er givet godt ud! :)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:24 #10
Ups: Man kan altid brokke sig over, at alting var bedre før...
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:25 #11
Hvad er det der er så dårligt ved det nye design?? De har jo næsten ikke lavet noget om... jeg er godt tilfreds :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. december 2002 - 14:28 #12
tror bare folk skal brokke sig.

Jeg tænkte på noget her i min slamkode ros  og det var hvad sker der enlig hvis en der er pro medlem overtræder reglerne  ??
Bliver han slettet ?
eller hvad sker der  han har jo ligesom givet et bidrag til eksperten så man kan vel ikke slette ham ?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
03. december 2002 - 14:31 #13
vi kigger ikke på om folk er pro eller ej når vi afgør anmeldelser, hvis en probruger snyder ryger han.

kwdemant>> tjah hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, kan man jo tørre sine øjne... - men er en smule forundret over at du kan have noget imod overtagelsen, jeg kan ikke rigtigt se hvad der i den forbindelse har ændret sig til det værre.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:35 #14
Jeg kan kun mærke efter overtagelsen at der nu sker meget mere end der gjorde før... Admin havde jo travlt med en masse andet en exp.dk nu er der jo et større team der gør en indsats... Det er da mærkeligt ikke at kunne lide det mere efter idg kom til...
Avatar billede double-g Juniormester
03. december 2002 - 14:35 #15
westhi >> Bla. så smider exp konsekvent siderne ud til mig i 1200 x 1600 format, selvom jeg kører 800 x 600.
DET er fand'me en BELASTENDE fejl :-(
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. december 2002 - 14:43 #16
Ligesom så mange andre steder vil jeg ikke betale uden at vide hvad jeg får - man køber heller ikke en skjorte af en ekspedient der siger: "du kan jo købe den og se om den passer"
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:46 #17
criterius>> Sæt nu tingene lidt i perspektiv. Jeg kan kun gentage, at 25 kr. er en meget lille pris for en hel måneds hurtigere Eksperten.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. december 2002 - 14:58 #18
but still...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. december 2002 - 17:40 #19
Tænk også på, at for at administrere disse "prøveperioder" skal der ske en hvis portion kodning -
* styring, af, hvem der er igang med en prøve-periode
* check for, at ingen bliver ved med at få prøve-perioder
* opfølgning (evt. mail / spørgeskema) efter endt prøveperiode

IMHO, så tilfører dette en masse ny administration og kodetid, som jeg i hvertfald kunne forestille mig brugt andre steder... Derfor opfordrer jeg også til at bruge det samme beløb som 2 poser slik og en lille sodavand (eller en ½l. cola i toget!) koster - og prøv pro i en hel måned...

/Søren Munk Skrøder
(som gik pro i sommers)
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2002 - 14:20 #20
Enig med bearhugx.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
14. december 2002 - 14:09 #21
Jeg ville godt have givet 25 kr. for at prøve det en gang! enden idg tog over:
bla. derfor:
http://www.eksperten.dk/spm/294678
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. december 2002 - 21:17 #22
taager-kongen, du bør afholde dig fra at reklamere unødigt i andre spørgsmål.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 15:14 #23
lukker
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. februar 2003 - 15:16 #24
criterius.dk  det jo bare at samle nogle point så får du det automatisk nu ;)