Avatar billede 7th Praktikant
30. november 2002 - 20:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Besvarede spørgsmål

Jeg undre mig oftest over at mine samlede antal points pludselig er steget. Forklaringen er sikkert, at gamle spørgsmål som man har deltaget i er blevet accepteret og lukket, men det er jo ikke nemt altid lige at huske eller se hvilke spørgsmål det drejer sig om. Derfor kunne det være rart med en funktion hvor man kunne se en alternativ liste til besvarede sprøgsmål, hvor man kunne se for eksempel de seneste tre spørgsmål man har modtaget points fra.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. november 2002 - 20:57 #1
Du får jo en mail:

<bruger> har accepteret dit svar på spørgsmålet: <titel>

hvis altså du får mails hver gang der sker noget i de spørgsmål du deltager i
Avatar billede 7th Praktikant
30. november 2002 - 21:05 #2
Ok, det var jeg ikke klar over, eller tænkt over. Alle de mails jeg får fra eksperten bliver sendt til en hotmail adresse som jeg aldrig tjekket, men kan se at du har ret efter at jeg har tjekket, så ups lidt pinligt ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2002 - 21:43 #3
7th> det er egentligt mærkeligt - for det er der mange der gør - hvorfor ikke bruge den mail-adresse man tjekker f.eks. hver dag? Nå, det var bare en strø-tanke :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. november 2002 - 21:57 #4
john_stigers -> Der er jo nogen der får over 100 mails fra Eksperten om dagen og så kan det næsten være det samme. Jeg har da også oprettet en separat mailkonto kun til mails fra Eksperten, ellers ville mit Windows Messenger da konstant gå amok om at jeg har modtaget en ny mail :)
Avatar billede 7th Praktikant
30. november 2002 - 22:27 #5
fiskesuppe -> også min begrundelse...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2002 - 22:29 #6
Nu bruger jeg ikke messenger, så i mit tilfælde kan det være ligegyldigt ;)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. november 2002 - 23:31 #7
:)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
02. december 2002 - 09:16 #8
så er det jo godt expnote er på vej :o)

expnote.exp.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2002 - 09:20 #9
ja... det har det nu været i laaaang tid - gud ved om det nogensinde kommer?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
02. december 2002 - 09:22 #10
"Det forventes at expnote-tjenesten vil blive officielt kørende umiddelbart før eller efter julen 2002. Forinden opstarten skal der foretages en hel del tests med brugerdeltagelse for at sikre en sikker og stabil tjeneste."

http://expnote.exp.dk for de dovne :o)
Avatar billede 7th Praktikant
02. december 2002 - 11:02 #11
Nice - takker for linket. Har hørt om det før på exp, men kendte ikke til linket :)