Avatar billede niwikr Nybegynder
28. november 2002 - 14:00 Der er 1 løsning

xsl conditions

Hej

Jeg har netop kastet mig over xsl.
Jeg bruger xsl til at generere en javascript menu uf fra et xml dokument der beskriver menupunkterne. Det funger fint.

Nu er mit problem at min menu skal være dynamisk, alt efter hvilken bruger der har logget ind. Og mine brugerrettigheder for de forskellige menupunkter har jeg tænkt skule ligge i en Database.

Jeg er klar over at man kan bruge <xsl:if id="something"> men hvordan får jeg something til at være en betingelse hentet fra databasen.?
Avatar billede janegil Nybegynder
28. november 2002 - 15:11 #1
Hvik ikke brukerrettighetene er alt for dynamiske, kopierer du hele databasen ut i et XML-dokument, og leser rettighetene derfra. ASP, XML-eksport fra Access 2002 e.l.

Og på et eller annet vis få brukt xsl:param for å fortelle stilarket hvilken bruker som er logget inn.