Avatar billede bdf Mester
18. november 2002 - 23:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Codec Prob... :O(

Davz Eksperter...
Jeg er kommet til at fucke op i noget codec haløj... så nu kan jeg ik se et lille filmklip jeg har :O(

Derfor ville jeg lige høre hvordan jeg fjernet ALT codec fra min PC... jeg har prøvet at uninstalle alle de codec jeg har, og så installere dem igen men... fejlen kommer igen i det filmklip jeg har... bare grøm skærm hvor jeg kun kan høre lyden :O(

Hva gør jeg?
Avatar billede cms Nybegynder
18. november 2002 - 23:24 #1
Jøsses! Nu er jeg altså snart træt af at modtage mails fra "Om Eksperten: Forslag" der handler om *alt andet* end eksperten.
Flyt dette spørgsmål, tak.
Avatar billede madizone Nybegynder
18. november 2002 - 23:27 #2
Jeg vil tro det er Indeo eller IR32 codec'et dit videoklip ligger i.
Jeg har i hvert fald selv haft problemer med AVI-film i det format. Åben klippet i Windows Media Player. Højreklik på videobilledet, vælg "Egenskaber", fanebladet "Avanceret" og "Videorenderer", fjern alle de der accelerations-ting, og luk Media Player. Åben den her efter igen, og afspil videoklippet. Nu burde det kunne spille. Hvis ikke - så gå ind og aktiver accelerations-tingene igen, og se bort fra mit forslag... :-/
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. november 2002 - 23:39 #3
Hent først dette program for at finde ud af hvilket codec du mangler:
http://www.divx-digest.com/software/gspot.html

Derefter finder du det og installeret...

Når det er gjort skal du til at finde ud af hvilke kategorier der skal bruges hvor... Dette spørgsmål hører hjemme under Generelt IT : Video eller Generelt IT : Andet

Kategorien "Eksperten" er kun til spørgsmål OM Eksperten!