Avatar billede ducks Nybegynder
13. november 2002 - 19:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Er det kun mig, eller forsvandt alt lige der?

Er det kun mig, eller forsvandt alle indlæg og spørgsmål, da jeg accepterede et svar?

http://www.eksperten.dk/spm/281790

<--- hvis det ikke kun er mig, er det sq lidt træls hvis man ikke kan komme tilbage til sine gamle spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 19:52 #1
Gaaaab jeg har gjort dette nogle gange nu :D
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=102
Avatar billede a-torsten Nybegynder
13. november 2002 - 19:52 #2
Avatar billede initializing Nybegynder
13. november 2002 - 19:52 #3
Det er ikke kun ved dig. Gælder for alle.. Læs dog E-Nyt ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
13. november 2002 - 23:44 #4
initializing: baah, de kan jo ikke engang stave til nødt til (der stod nød til) :P

og så må de snart have ændret logoet, i banneret man kan bruge til at linke til dem, og oversigten for eksperten der er på www.idg.dk 's hjemmeside
Avatar billede ducks Nybegynder
13. november 2002 - 23:45 #5
hov... det var en anden meddelse jeg læste end den i henviser til :)