Avatar billede cp1 Nybegynder
13. november 2002 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Andre Browsere end IE

Ville det ikke være herligt hvis foreks Opera virkede ordentligt på siten.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. november 2002 - 19:02 #1
www.netscape.com mener jeg virker, men det er længe siden jeg har brugt den!
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. november 2002 - 20:33 #2
jo, ville være rigtigt lækkert hvis Opera atter kunne bruges 100% til E - desværre er E blevet rigtig dum at være på med den efter de nye rettelser (efter overtagelsen)
:\
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. november 2002 - 20:57 #3
tjaee , selvom Opera har vundet priser for at være den eneste browser der overholder html standarder m.m er der ikke ret mange steder hvor det blir respekteret...sq ærgeligt....
Avatar billede djernaes Nybegynder
14. november 2002 - 08:21 #4
Jeg har kun et problem med Opera på eksperten, og det er at af en eller anden grund æder den næsten alle min resourcer!

Martin
Avatar billede admin Novice
15. november 2002 - 10:12 #5
Vi vil optimere til Opera.