Avatar billede frkolsen Nybegynder
12. november 2002 - 12:19 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Abonnering via ICQ

Det ku' være lækkert at få besked på ICQ når der var svar/kommentarer i de spm man abonnerer på.

På Jubii sir' de godt nok at det vil icq ikke være med til, men jeg har en jubiimailkonto, og den vil godt underrette mig på både icq og trillian.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2002 - 12:24 #1
Du får næppe en fremtidig service via icq, men der er et andet spændende initiativ på vej, der hedder EXPnote. En lille klient,, der gør det du ønsker.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 12:24 #2
Du har da vist ikke hørt om expNOTE! :)
http://expnote.exp.dk/
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 12:24 #3
Se forøvrigt http://exp.dk/spm/229457
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2002 - 12:25 #4
expnote.exp.dk
Avatar billede frkolsen Nybegynder
12. november 2002 - 12:34 #5
WAW! Der er godt nok sket noget herinde. Jeg har så godt som ikke været på siden før sommerferien. Hvem er den geniale initiativtager/kodemager på det?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
12. november 2002 - 12:37 #6
det kan man strengt taget godt... brug dette som email herinde:
<dit-ICQ-nummer>@pager.icq.com
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2002 - 12:39 #7
Hermandsen må tage æren for at have fået folk i gang med projektet :))

Du kan også gøre som criterius skriver, altså bruge icq´s pager funktion - Jeg ville dog aldrig turde med det antal mails jeg får :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 12:39 #8
>>frkolsen
Ahøm... Det var faktisk mig der fik start-ideen, men æren må gå til dsj, bearhugx og emileej, for det er dem der har gjort det meste af arbejdet! ;)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
12. november 2002 - 12:40 #9
icq´s pager funktion kender jeg ikke. Men det er jo også ligemeget nu!
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
12. november 2002 - 12:42 #10
nikolajdu >>
Me neither ;o)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
12. november 2002 - 12:42 #11
Roser blomster flag stjerner og skulderklap til hermandsen, dsj, bearhugx og emileej. Hermandsen vil du bringe videre?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 12:44 #12
Hehe... Det skal jeg gøre! ;)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
12. november 2002 - 12:49 #13
Jeg forhøjer indsatsen til fordel for hermandsen og co., så må du selv stå for distributionen, hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 12:51 #14
>>frkolsen
Jeg tror det det bliver en af de ting på nettet der sælger sig selv! ;)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
12. november 2002 - 12:54 #15
Ja, sådan vil det nok være
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
12. november 2002 - 12:54 #16
hermandsen >>
Ved godt det er off-topic, men den skrifttype i bruger logoet til "note" - hvad hedder den?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 13:00 #17
>>criterius.dk
Som sagt... Jeg satte bare gang i projektet! Har dog lige snakket med dsj, og han siger at der er brugt en skrifttype der hedder 123and.ttf
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
12. november 2002 - 13:34 #18
bliver klienten også udviklet til linux og andrer platforme?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. november 2002 - 14:08 #19
>>dex_dexter
Ja, den bliver udviklet i Java, så alle kan følge med! :)
Vi regner dog med at folk efterhånden begynder at udvikle deres egne klienter og samtidig gør dem offentlige! ;)
Avatar billede emileej Nybegynder
12. november 2002 - 16:21 #20
Det er jo så mig der står bag grafikken og det stemmer at logo fonten hedder 123and

E-)mil
http://mfp.eej.dk
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. november 2002 - 16:25 #21
hermandsen, Nice, så er jeg med på den, sig til hvis i mangler hjælp til et eller andet, er kun begyndende programmør, men mange bække små, kan lave en stor bæk, eller hvad man nu siger ;)