Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 01:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Foelg dette spoergsmaal

Kunne I ikke tilfoeje en lille feature, der i "Funktioner" i venstre menubar tilfoejer "Foelg dette spoergsmaal"?
Naar man klikker der vil man faa mails om nye svar/kommentarer i spoergsmaalet (ligesom naar man krydser [x] E-mail ved et svar/en kommentar)
Avatar billede hub Nybegynder
10. november 2002 - 01:30 #1
Du skal bare trykke på udfør..
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 01:32 #2
Altsaa uden at skrive noget svar/nogen kommentar?
Avatar billede hub Nybegynder
10. november 2002 - 01:33 #3
Ja, ved at gøre dette, ryger du på som "anonym" deltager i spm..
Avatar billede hub Nybegynder
10. november 2002 - 01:34 #4
Det burde måske stå som en mulighed under "funktioner" til venstre på siden.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2002 - 20:45 #5
.