Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 14:45 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

sprog

hvad med at lave en katogori til sprog. f.eks hvis man ikke kan finde ud af at sige...

..."mit navn er [navn] på spansk.."

her er den på spansk
..."[mee llamo [navn]"
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 14:46 #1
Eller en kategori med strikkeopskrifter...
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 14:46 #2
el_barto>> Hehe ;o)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 14:46 #3
hmmm i et forum der primært omhander IT?
Avatar billede jensendk Nybegynder
06. november 2002 - 14:46 #4
En med skostørrelser...Min f.eks er 42
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. november 2002 - 14:46 #5
eller madopskrifter: "jeg kan ikke huske hvordan man laver kartoffelmos....!"
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 14:47 #6
Jeg synes det er lidt problematisk at så mange skoleelever ikke prøver at tænke lidt selv. Hvad lærer I ved at få svaret serveret?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. november 2002 - 14:47 #7
ja eller bare kalde en spade for en spade og lave et lektieforum  - nej vel.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 14:48 #8
Der findes altså stadig en ordbog!
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. november 2002 - 14:55 #9
styler.dk  du kan evt købe denne hjemmeside og gøre noget ved den: http://www.eksperten.dk/spm/278954
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. november 2002 - 14:57 #10
minder mig om Manuel i Faulty towers ;o)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 14:58 #11
ja klart!

okay finder lige ordbog og oversætter lige:

http://www.eksperten.dk/spm/280049

ehm

Was das Showbiz interessant macht,
ist nicht dass man Leute kennenlernt,
sondern zu betrachten wie sich Leute plötzlich ändern.
Wie zum Beispiel wie phantasielosesten Wesen

skulle betyde...
Which makes the Showbiz interesting, is not the fact that one people becomes acquainted with but to regard like people suddenly changes. As for example like fantasy-loosest natures
Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 14:59 #12
upz kom til at skrive det på engelsk.. LOl..
Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 15:10 #13
schulze  --> hvor fanden skulle jeg vide at det var et IT forum det her?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. november 2002 - 15:12 #14
styler... det kan nu ikke være så svært at gætte....
"Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål."

et andet clue kunne så være kategorierne....

:)
/jelzin
Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 15:14 #15
jelzin101 - hvor stor det??

tsk tsk schulze: "Jeg synes det er lidt problematisk at så mange skoleelever ikke prøver at tænke lidt selv. Hvad lærer I ved at få svaret serveret?" <-- Bla bla, tænk på dengang du selv gik i skole?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. november 2002 - 15:17 #16
styler>> på forsiden  :)
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
06. november 2002 - 15:22 #17
" Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål. Indtil nu er 237.988 spørgsmål blevet besvaret. Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe andre, kan du finde vej via nedenstående kategorier."

Styler.dk LÆS FØR du bruger ... :-)
// Sprekcer
Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 15:24 #18
Har aldrig set forsiden den springer altid den over??
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. november 2002 - 15:28 #19
"Har aldrig set forsiden den springer altid den over??"

prøv at gå på i adresselinien på din browser, - her skriver du www.eksperten.dk ....
Avatar billede styler.dk Nybegynder
06. november 2002 - 15:32 #20
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 00:32 #21
Hmmm... Der er noget galt her...
Hvis der nogen på denne side der tror at Eksperten ikke er et IT-forum, så begynder det virkelig at se skidt ud!!!

<citat>
tsk tsk schulze: "Jeg synes det er lidt problematisk at så mange skoleelever ikke prøver at tænke lidt selv. Hvad lærer I ved at få svaret serveret?" <-- Bla bla, tænk på dengang du selv gik i skole?
</citat>

Øhhh, ja... Da jeg gik i (folke)skole (HTX 3. år nu), der lærte jeg sjovt nok noget (hvilket jeg også gør nu)... WOOOAW!!! Smart, hva'!? Det vil sige at jeg kunne bruge det jeg lærte, til at hjælpe andre personer som ikke gad at lære noget... Lidt hjælp er okay, men en komplet løsning er ikke altid sagen...

RTFM and read it good!!!
Ved du ikke hvad det betyder, så er her lidt humor til at fortælle dig det:
http://hackles.org/cgi-bin/archives.pl?request=2
http://hackles.org/cgi-bin/archives.pl?request=3
http://hackles.org/cgi-bin/archives.pl?request=140

Jeg tror godt du kan hoppe op til din rektor og bede om at få dine skolepenge tilbage... ;)

Og luk så det her spørgsmål!
Avatar billede styler.dk Nybegynder
19. november 2002 - 00:37 #22
hermandsen  --> Takker for backup...

hehe er lukket nu :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 00:41 #23
Øhhh, det var sådan set ikke backup til dig, men til schulze...
Men er da stadig glad for at du tog det positivt! :D
Avatar billede styler.dk Nybegynder
19. november 2002 - 00:47 #24
hehe ses :)