Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
03. november 2002 - 20:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CD-romdrev

Jeg har flashet mit cd-romdrev, og nu kan det ikke findes! Hvad gør jeg???
M.v.h. Thomas Freiesleben
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2002 - 20:37 #1
Du er her : Eksperten : Eksperten : Forslag : CD-romdrev :
Avatar billede carsten08 Nybegynder
03. november 2002 - 20:38 #2
geninstaler driveren
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2002 - 20:41 #3
Schulze , meget skarpsindig kommentar !
Hvad med at fortælle hvor spørgsmålet så skulle have været oprettet.
Avatar billede summer Mester
03. november 2002 - 22:14 #4
Fjern det i Enhedsorientering, hvis du ellers kan se det, og genstart. Eller lav en Auto Detection i Bios
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 00:50 #5
>>fromsej
Hvad så med:
Du er her : Eksperten : Eksperten : Forslag : CD-romdrev :
Du burde være her : Eksperten : Hardware : PC : CD-romdrev :
? :)
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2002 - 16:15 #6
Lige nøjagtig det jeg mener !
Det er ikke fantastisk oplysende det schultze skriver , det er for at sige det rent ud både snotdumt og overflødigt.
Derimod fortæller du hvor indlægget skule have være placeret , dog uden at give en begrundelse.
F.eks. Denne kategori omhandler forslag omkring Eksperten , dit spørgsmål hører hjemme i :Eksperten : Hardware : PC : CD-romdrev.
Get my point ;-)
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 16:20 #7
Yes yes... Jeg er enig, men det er vist ved at være lige meget nu... tfreiesleben deltager ikke en gang i sit eget spørgsmål! :/