Avatar billede stroehm Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:15 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Point ude ?

jeg kan se under mine oplysninger at jeg har 120 point ude - men jeg kan kun finde frem til en tråd hvor jeg har sat 60 på højkant!
Hvordan finder jeg tråden / trådene hvor jeg har de resterende ude?
(har prøvet at klikke mig igennem alle de tråde jeg har oprettet - men har ikke haft bid - kan dog have overset det)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:19 #1
gå ind på din info og tryk F5
Avatar billede mindfields Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:19 #2
oppe under konto og spørgsmål oprettet af dig
/mind
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2002 - 13:23 #4
Avatar billede stroehm Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:41 #5
http://www.eksperten.dk/spm/273508
http://www.eksperten.dk/spm/274014
er de to eneste jeg kan finde men det giver "kun" 75 points minus - jeg kan ikke finde de sidste 60 point jeg har ude...

Men jeg må prøve at løbe alle tråde igenem igen.
( der burde være en knap man kunne klikke på og så viste den åbne - oprettede sprøgsmaål oprettet af mig...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:44 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2002 - 13:47 #7
Avatar billede stroehm Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:52 #8
aaah - nu jeg fatte det!
Spørgsmålene er ikke lukkede fordi jeg har afvist svarende...
takker for hjælpen...