Avatar billede ngr Praktikant
21. oktober 2002 - 03:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Points

Hvad gør man, når man kun har 15 points tilbage?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. oktober 2002 - 03:25 #1
forærer dem til metal_hansen ;-P
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. oktober 2002 - 03:27 #2
LOL  først kan du prøve at acceptere nogle af dine spørgsmål så de folk der har brugt tid på at hjælpe dig han få lidt ud af det.
Det næste er så at prøve at give lidt igen, da du må have en enorm viden med de point du har fyrret af ;)  på den måde kan du tjene point.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. oktober 2002 - 03:37 #3
*GG* tak for point - og gør nu lige som michael-k siger.
Du har fået meget hjælp at folk der har brugt tid på at hjælpe dig.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
21. oktober 2002 - 07:33 #4
MTH det var sku  nogle lette points du scorede dig GGGGGGGGGGGGG. hvad vil NGR nu gøre ????? men Metal du du er nu en frisk fyr GGG
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. oktober 2002 - 09:35 #5
metal> du er da en natteravn, forstår godt du vil ha' point ;o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. oktober 2002 - 12:59 #6
natteravn, jeps! *G*
så har man da også fortjent lidt extra ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:06 #7
;o)