Avatar billede filia Juniormester
19. oktober 2002 - 18:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fungerer pointsystemet?

Det er jo egentlig bærende for sitet her, at give og få point - så vidt jeg har forstået! :-) Men hvor står der egentlig nærmere om det, nu har jeg ledt over det hele - vist nok - overskueligheden kunne være lidt bedre?? - - efter et svar på følgende spørgsmål: Hvad sker der, hvis man får opbrugt sine 300 points uden at der er kommet ny ind? Kort og godt, kan man gå fallit og ryge ud på sidelinien i al evig fremtid eller kan man oprette sig på ny? Eller hvad??
:-)
Filia
Avatar billede cathrine Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:07 #1
Du får 5 points pr dag.
Ud over det så får du også points hvis du kan svare på andres spørgsmål.
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:15 #2
svarede du ikke lige selv på dit spørgsmål ? quote "egentlig bærende for sitet her, at give og få point" :)

Hvis du både stiller og svarer løber du ikke tør... Jeg har stillet mange spørgsmål og svaret på mange også, det giver pt. et overskud på ~35000 point...
Avatar billede filia Juniormester
19. oktober 2002 - 18:43 #3
>cathrine, Tak, det var ellers hurtigt, du får pointene, hvis 'pr. dag' kan uddybes - er det pr. dag/omgang, man er på Eksperten eller har jeg automatisk fået 35 point om en uge helt uden at 'bestille noget' eller overhovedet være online på sitet?
:-)Filia

>ljweb: Jo, men så kan man jo netop løbe tør! Hvad med en nybegynder i alt? Eksperten ville jo hurtigt blive de riges klub! Staklerne kunne så henvises til en underafdeling kaldet Ribers Eksperten...!
:-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2002 - 19:00 #4
som cathrine siger du får 5 points per dag uanset om du er logget på eller ej, enda også på hel og søn-dage
Hvad kan man mere ønske?? :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:14 #5
filia >> eksperten er til for at hjælpe og blive hjulpet... hvis man er nybegynder i alt, er eksperten nok et sted man hurtigt ryger i problemer pointmæssigt. Dog er point herinde ikke alt og man kan få svar selv hvis man giver 0 eller blot 5 point - dog skal man nok ikke forvente det helt vilde hvis man ikke selv yder til fællesskabet.

Om én uge har du 35 point ja, alles konti tilskrives dagligt 5 gratis point dagligt - tager man udgangspunkt i mig har jeg fx. været medlem ikke mindre end 1109 dage der gange med 5 point giver 5.545 point jeg har fået for at pille næse (eller hvad jeg ellers kan finde på :D)

/ Lars
www.ljweb.com
Avatar billede filia Juniormester
19. oktober 2002 - 20:36 #6
Ok, Lars, cathrine nåede det ikke, så du får de 15 points og brug dem nu fornuftigt!
Men tak for hjælpen også! - rigtigt nok, det skal der jo også gerne være plads til!
Så:  :-) !!!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. oktober 2002 - 23:41 #7
ihhhh... og så har du enda barn er flyttet udenbys, og så piller du stadig næse :)