Avatar billede thecrow Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fra AVI til SVCD....anyone ?

Hejsa alle

Mit problem er at jeg skal have konverteret filmen Enough (avi`en på 1 cd fra sharereactor)

Hvordan hulen gør jeg det ? er det een der kan hjælpe mig step-by-step og meget udførligt (kan evt foregå via icq ?

Jeg har kigget på vcdhelp.com og divx-digest.com men synes ikke det hjalp ret meget.....

Programmerne : Cinema Craft Encoder, VCDEasy, TMPGenc og virtualDub er alle hentet og installeret samt diverse codecs.

PLEASE HELP......

/TheCrow
flower #34868171
Avatar billede taskmgr Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:49 #1
Avatar billede dmcn Praktikant
16. oktober 2002 - 18:51 #2
Du bør nok finde et andet sted at få hjælp til dine ulovligheder, for du får det ikke her.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede keysersoze Guru
16. oktober 2002 - 18:51 #3
dvs det ikke er din egen film? det lyder vist lidt ulovligt... luk dette spm!
Avatar billede thecrow Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:08 #4
Nå ja.....engle børn....og så vil i sikkert også påstå at I har købt og betalt ALT jeres software....give me a break....den må i eddermame længere ud på landet med.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:12 #5
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
- til de tungnemme...

(og en film er ikke software)
Avatar billede thecrow Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:18 #6
Nej, men hvad med det OS du bruger......er det måske købt og betalt, hvor hvis det ikke er købt og betalt har du nemlig ikke rettighed til at bruge dine freeware/shareware programmer derpå....

Lad nu være med at spille smart når du ikke er det
Avatar billede taskmgr Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:23 #7
Luk nu... hvor svært ka det være
Avatar billede thecrow Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:24 #8
Fjols....
Avatar billede keysersoze Guru
16. oktober 2002 - 19:46 #9
dette handler ikke om hvad vi gør og ikke gør - det har noget at gøre med hvilke regler der er på eksperten...
Avatar billede thecrow Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:59 #10
okay...den er hermed accepteret. Jeg blev bare lidt negativ, når nogen skriver hvad der er lovligt og hvad der er ulovligt, specielt når vi alle ved hvad der står mellem linierne.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
17. oktober 2002 - 13:34 #11
Thecow>> Jeg tror ikke det er fordi alle herinde er "engelbørn", det er mere pga. af Ekspertens ry at man ikke vil have ulovligheder, hvis alle herinde begyndte at dele ulovlige sider med hinanden osv. Ville det her dejlige forum meget hurtigt blive lukket ned.