Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2002 - 14:29 Der er 1 løsning

Hvorfor både ERP og Økonomiprogrammer som kategori?

Jeg synes det er noget upraktisk at I har opdelt økonomisystemer i 2 kategorier.

Dels kan brugere være i tvivl om, hvor de skal stille et spørgsmål, dels er det vel ikke sikkert at alle som abonnerer på den ene kategori også gør det på den anden.

Alt I har opdelt i underkategorier under økonomiprogrammer er derimod et udemærket tiltag, selvom de mange navne for samme produkter gør det noget forvirret (Navision/Concorde/Damgaard/XAL/AXAPTA ...) alle sammen produkter fra MBS Navision
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 01:21 #1
Hvor er det andet system? Jeg kan kun finde det under Programmer, men det er måske bare mig... Bruger normalt heller ikke nogen økonomi-kategori...

Du kunne eventuelt prøve at skrive til Admin om problemet! :)
info@eksperten.dk

//hermandsen