Avatar billede the_duke Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Home folder Login

Hey gutter

Jeg har et problem, nogle gange :-)

Når en bruger logger ind, mister han nogle gange sit home folder som er placeret på P: når jeg går ind og kigger i AD under user, står der stadig at han skal have home folder drev p:

Hvordan kan det være at han mister det? (dvs. at han ikke kan se det på sin computer)

Jeg har oplevet det på to andre bruger også, men det er for et par måneder siden.

Resten af brugerne fungere rigtig godt..
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. oktober 2002 - 06:47 #1
Kommer login scriptet med nogen fejl, når der logges på?
Avatar billede the_duke Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:14 #2
Hey Goulduck:

Jeg bruger ikke et login script til det, det køre direkte fra AD user and computers.

dvs. at det er tilføjet der.
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. oktober 2002 - 20:45 #3
Det kan godt være at jeg husker forkert, men bliver home drevet ikke alligevel defineret med login script?

net use p: /home
Avatar billede the_duke Nybegynder
22. januar 2003 - 10:13 #4
Glemte helt dette ?..  Jeg køre begge dele nu.. og det virker fint..
Avatar billede the_duke Nybegynder
22. januar 2003 - 10:13 #5
så goulduck skriv lige en svar.. så får du sku pointne..  :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. januar 2003 - 23:04 #6
Her kommer det. :-)