Avatar billede him Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:07 Der er 14 kommentarer

Tilbage til eksperten

Jeg er ved at være godt træt af at når man sider på eksperten og kigger i en masse spm osv og man samtidig sidder på en chat (mIRC).
Så efter man har trykket på et link, skifter man lige vindue over til chatten, men så hopper den tilbage til eksperten (kun vis man ikke venter 5 sek på eksperten med at skifte vindue).

Jeg er ved at være total irriteret over dette, og håber at det kunne rettes, eller i det mindste en kunne hjælpe mig med at få den til at lade være! ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:22 #1
Tror det er din maskine som laver ged.
Avatar billede him Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:24 #2
lol... jeg skulle lige til at spørge om det kun var mig der oplevede det! hehe...

Har du aldrig haft det problem eller noed? For jeg har 3 computer og alle gør det
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:25 #3
Min computer har ikke nogen problemer med det. Hvilket OS bruger du på dine computere? Hvilken version af IE?
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:30 #4
Har haft det problem før (gennerelt på alle sider) at et browser vindue ville tage "opmærksomheden" når det skiftede til en ny side.

Windows 98?
Avatar billede him Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:34 #5
windows 98 IE 6
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:40 #6
Jeg tror at "98" er nøgle ordet eller skal vi sige tallet? :D

Er der ikke andre hjemmesider som laver dette?
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:47 #7
nøgleordet ... ET ord. :)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 10:10 #8
Det er udelukkende din browsers (eller måske styresystemets) skyld. Det har intet med Eksperten at gøre.
Når en side er loadet, vil den gerne tvinge din opmærksomhed hen til siden. Det er ment som en hjælp, men det kan godt virke irriterende nogle gange, ja.
Avatar billede him Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:43 #9
ja, men det er kun hos eksperten jeg har oplevet dette endnu, og jeg har ellers besøgt en hel masse sider indtil nu
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 14:15 #10
Jeg oplever det jævnligt.
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. oktober 2002 - 08:36 #11
En sideeffekt af den der "X nye indlæg" feature der kom for ikke så mange måneder siden måske?
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2002 - 15:19 #12
jakoba>> Muligvis.
Avatar billede him Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:38 #13
hvad er det for en feat der er kommet?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 08:34 #14
him>> Til venstre for tekstfeltet er der en tekst, der hele tiden viser, hvor mange nye indlæg der er i spørgsmålet. Den opdaterer sig hele tiden, og det kan have den bivirkning, som vi har talt om.