Avatar billede lobster Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Luk et indlæg..

Hey!

Jeg er blevet fortalt at jeg har 2 indlæg af samme spørgsmål, og det ene skal lukkes...

Hvordan lukker jeg et idnlæg... der mangler en lille faq til eksperten.dk, ellers er det bare mig der ikke kan finde den...
Avatar billede n!nja Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:25 #1
Du kan lukke et sp. ved selv at lægge et svar og så derefter selv acceptere det...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:25 #2
når du lukker et spørgsmål, så lægger skriver du bare en besked, samt sørger for at "svar" er valgt ude i venstre side.
Tryk udfør.

Når det er gjort skulle du have mulighed for at acceptere dit eget svar, gør det.
05. oktober 2002 - 16:26 #3
Der mangler faktisk sådan en lille letforståelig FAQ med massere billede, som kan svare på den slags spm...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2002 - 16:34 #4
Der kommer ikke sådan en faq. Jeg har efterlyst en sådan men fik at vide at jeg ver velkommen til at lave sådan en så ville du muligvis bruge det ...
Avatar billede neteffect Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:37 #5
Måske IDG udlover 200 points for en faq...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2002 - 16:41 #6
LOL ;)
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 16:58 #7
Det er forresten mig der har bedt ham om det, bare så der ikke hersker tvivl, så drejer det sig om følgende spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/266331
http://www.eksperten.dk/spm/266290

>>lobster
Bare gør som n!nja og gizmo-gizmo har fortalt!
Du lægger selv et svar i det spørgsmål der er åbent og accepterer dit eget svar... ;)