Avatar billede paviuz Nybegynder
29. september 2002 - 19:53 Der er 31 kommentarer

Counterstrike Kategori.

hej, efter hånden synes jeg at der er flere spm angående CS end fx: http://www.eksperten.dk/kat/11 (Lingo)

så var det ikke en idé at lave en CS kategori? også fordi jeg abonomere på Fri Debat fordi CS spørgsmål er der, og så skal man ikke kigge ALLE Fri debat spm igennem for at se om CS er der, dermed hurtigere hjælp til folket ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
29. september 2002 - 19:54 #1
Støtter dig.. Hiv i aben!
Avatar billede initializing Nybegynder
29. september 2002 - 19:54 #2
Eller abre en genenral SPIL kategori..
Avatar billede initializing Nybegynder
29. september 2002 - 19:54 #3
Prøver lige igen :)

Eller bare en general spil kategori.
Avatar billede p2 Nybegynder
29. september 2002 - 19:55 #4
HØRT!!
Avatar billede paviuz Nybegynder
29. september 2002 - 19:55 #5
weee... det lyder sku godt ;o)
Avatar billede d34c0n Praktikant
29. september 2002 - 19:59 #6
ja ...
en kategori ved navn "Spil" og så er der flere under-kategorier som fx:
- Half-Life / CounterStrike
- Diablo ...
- osv...
Avatar billede paviuz Nybegynder
29. september 2002 - 20:01 #7
Alle dem der HADER cs spm på Eksperten får jo heller ikke mail's derfra hvis de abbonmere på fRI DEBAT :))
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
29. september 2002 - 20:18 #8
Den er jeg med på

// Iceworld.tk @ CS admin (WEEE derfor er jeg med på den :P)//
Avatar billede paviuz Nybegynder
29. september 2002 - 21:51 #9
Er der nogle CA's som lige kan kommentere det.?
Avatar billede cms Nybegynder
29. september 2002 - 21:54 #10
Dette har været oppe titusinder af gange, (hint: benyt venligst søgefunktion!), og så vidt jeg er informeret er der *IKKE* opbakning til en spilkategori.
Avatar billede cms Nybegynder
29. september 2002 - 21:57 #11
Fra nanoq, som står for kategorierne:

>>>>>
Jeg mener (stadig) ikke en spil kategori hører hjemme på Eksperten. Eksperten er et forum til udveksling af seriøs IT viden. Herunder mener jeg ikke spil hører.

Oprettes der en decideret spil kategori på Eksperten, vil dette hurtigt blive kendt. Dette, tror jeg, vil bevirke, at Eksperten meget vel kan blive oversvømmet af \"spil-spørgsmål\". Jeg er bange for, at Eksperten simpelt hen vil drukne i disse. Dette vil, i hvert fald for mit vedkommende, gøre Eksperten uinteressant.

Der findes i forvejen masser af deciderede spil fora. Brug dem istedet.

Så længe spil bliver henvist til \"fri debat\" kategorien, kan det holdes på et tåleligt niveau (selvom jeg egentlig også mener denne type spørgsmål er malplacerede her).

NanoQ
<<<<<

Endnu et citat fra nanoq:

>>>>>
Bliver Eksperten oversømmet med \"spil-spørgsmål\", vil mange af de \"seriøse\" miste interessen. Det er de \"seriøse\" der er med til at holde Eksperten på det ganske høje faglige niveau den befinder sig på. Forsvinder de, forsvinder hele ideen med dette forum.
<<<<<

Se bl.a.: http://www.eksperten.dk/spm/145579
Avatar billede p2 Nybegynder
29. september 2002 - 21:58 #12
Er det ikke sjovt, at så mange brugere er FOR en CS kategori, men bare fordi admins er imod, bliver det ikke.

Er det ikke meningen at de skal representere brugernes holdninger? Jeg kan sku ikke se hvad det vil skade. Fordelen er at vi får de "useriøse" spil spm. væk fra de "seriøse" kategorier.
Avatar billede cms Nybegynder
29. september 2002 - 22:02 #13
Nåeh, så du opfatter altså Fri Debat som en seriøs kategori?
Jeg må tilslutte mig nanoq's holdning: Spørgsmål vedr. computerspil m.v. hører slet ikke hjemme på E!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. september 2002 - 22:06 #14
Well... jeg behøver jo ikke gentage mig selv.

Der kommer IKKE en spilkategori på Eksperten.

Jeg har dog hørt en lille fugl synge om, at der på sigt vil komme en særlig spil.eksperten.dk - dette er dog ikke noget jeg kan komme nærmere ind på.

NanoQ
Avatar billede paviuz Nybegynder
30. september 2002 - 13:48 #15
NanoQ ser du,
dem der abonere på Fri Debat (Som godt kan være seriøst, CS spm'ne er ikke seriøse.)
de får jo en glæde af det, der kommer ikke mails med nogen der har oprettte cs Spørgsmål på den måde kan det glæde alle!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. september 2002 - 14:00 #16
spørgsmål i "fri debat" sagtens være seriøse, ja. Men ikke desto mindre er det spørgsmål der ligger uden for Ekspertens fokusområde. Nøjagtig lige som spil.

Kan man ikke leve med det, bør man finde et mere egnet forum. Længere er den ikke :)
Avatar billede paviuz Nybegynder
30. september 2002 - 21:06 #17
ja, jeg stiller da også spm på www.forum.counterstrike.opasia.dk , men det gør andre ikke og vil gerne tjene noget points :)

http://www.forum.counterstrike.opasia.dk/pop_profile.asp?mode=display&id=4290
se lige Cool links, gi lidt respekt :D
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:09 #18
Ikke nok med at spørgsmålene vil blive mere useriøse hvis der blev oprettet en spilkategori. Desværre ser man også at mange spørgsmål omhandlende spil, aldrig bliver Accepteret fordi vedkommende der har stillet spørgsmålet enten er en 12 årig dreng der har hørt om GRATIS hjælp på eksperten, er ligeglad, eller simpelthen ik har nogen moral overfor de stakler der går op i point med liv og sjæl.  -- Lang sætning ;)
Avatar billede paviuz Nybegynder
04. oktober 2002 - 19:35 #19
Jeg er da 12 :D 13 om en uge...- kommer ikke til motions dag ;o)
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 16:17 #20
>>paviuz
Det må da illustrere phineas_phreak endnu bedre, for nu er der over en måned siden sidste kommentar, og spørgsmålet er endnu ikke blevet lukket... Hvordan synes du selv det går?
Avatar billede paviuz Nybegynder
23. november 2002 - 01:15 #21
LUkker det først når der kommer en spil kategori :p
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. april 2003 - 07:58 #22
Go' stil. Mener 100% der skal oprettes en "spil" kategori.....kunnne man ikke sende mails ud til indsamling af underskrifter....?
Avatar billede hermandsen Juniormester
09. april 2003 - 09:17 #23
Glem det nu!!
Du kan måske nok prøve at indsamle underskrifter, både fra dem der vil have en spil-kategori og dem der ikke vil. Lige meget hvem der vinder flest underskrifter, så får i ikke en spil-kategori...
http://hermandsen.adsl.dk/expfaq.php#spil_spm

Og luk så det spørgsmål!!!
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 13:56 #24
hermandsen bare fordi at du er ældst har du sq ik ret til at kommendere over mig.
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:22 #25
Tilslutter mig Nanoq og hermansen.
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:24 #26
Men derimod klasker jeg hermed en anmeldelse på paviuz og som jeg har gjort tidligere herinde. Har før bedt dig om at afslutte nogle af dine spørgsmål paviuz hvorefter du bliver ubehagelig! Håber admin kikker på dig meget snart igen igen.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=paviuz&option=24
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:35 #27
lrd du vil have at alt skal gå skide hurtigt, ikke alle der bruger eksperten meget vel? Har brugt eksperten før rigtig meget, men det gør jeg ikke mere, fatter godt hvorfor du bliver sur på mig men altså... tag det dog roligt?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:37 #28
Tager det helt rolig mester. Men du har over 800 point ude
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:39 #29
Husk det er høfligt at belønne dem der har forsøgt at hjælpe dig udaf dine problemer i dine spørgsmål istedetfor bare at tage dem selv. Bare en venlig hentydning så de gider hjælpe dig en anden gang
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:51 #30
Se det var ikke så svært. Og så bør du lukke her for du får jo ikke din vílje ved at holde spørgsmålet åbent. Den kommer hvis den kommer
Avatar billede paviuz Nybegynder
21. april 2003 - 23:25 #31
Kan ikke se nogen grund til at lukke det, hvis en admin synes at det er forkert at det er åbent må de vel komme og lukke det, eller skrive det her i spørgsmålet..

Jeg er ligeglad med point