Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2002 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Liste over åbne spørgsmål

Jeg synes det kunne være en god ide at lave et link på "point ude" under "dine data", hvor man så får en liste over åbne spørgsmål. I stedet for at man skal igenne brugerprofil/spørgsmål du har oprettet og finde dem der.
Det kunne måske også hjælpe til at folk lige ville liste sine sp. og få dem lukket...
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 14:36 #1
synes da ikke det er så langt - og hvis du så klikker på "@" inde på listen, får du endda sorteret dem med de åbne spm først...!
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. september 2002 - 16:26 #2
Jeg synes der er længere end at man skulle til at trykke på ALT + E, for at komme til forsiden af Eksperten...! :D

Idén har været oppe før - men det blev vist ikke til så meget.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. september 2002 - 18:35 #3
:oP
Avatar billede Jman Praktikant
26. september 2002 - 10:15 #4
hmm -ingen stor interesse for dette...lukker