Avatar billede bearhugx Nybegynder
24. september 2002 - 15:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indførelse af "Print denne side"-knap

Hejsa Eksperter...

Jeg er ret glad for eksperten - man finder hurtigt svar på det, man går og bøvler med ---- som f.eks. i dag, hvor jeg fandt et gammelt spm, hvori der stod, hvordan jeg skulle takle et bestemt problem....

Da problemet var på en maskine ca. 500 meter væk (i en anden bygning) tænkte jeg, at jeg da lige printer siden ud, så jeg også har fremgangsmåden liggende på tryk, hvis jeg glemte noget...

Under alle omstædigheder printede jeg siden ud - og gik over...

MEN - da jeg så kom over (til PC'ere som ikke er på internettet) og skulle til at løse problemet fandt jeg ud af at ca. 20% af siden i højre side ikke blev printet med... -- så meget for den løsning

Dette skyldes formentlig, at der med CSS er sat en fixed bredde på den table, som eksperten "er inden i"...

DERFOR ønsker jeg en udprintsside, hvor der f.eks. ikke behøver at være menubar og venstre-navigationsbar med... Og _(vigtigst af alt!)_ - hvor udskriften ikke bliver cropped - bare fordi det skal se lidt flot ud på skærmen...

</Søren Munk Skrøder>
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
24. september 2002 - 15:47 #1
Enig - Det var da en glimrende idé...! ;o)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
24. september 2002 - 15:49 #2
takker :-))
Avatar billede bearhugx Nybegynder
24. september 2002 - 15:50 #3
(er lidt forbavset over, at de faktisk er folk, som har tjent points i denne kategori... Jeg troede alle oprettede 0-points-spm)
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
24. september 2002 - 15:53 #4
Det er en kanon idé har selv haft brug for det, det er lidt irreterende at skulle lave et Print Scrn, hver gang.
en der håber på at det bliver lavet.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. september 2002 - 19:13 #5
:D seriøst det bedste forslag jeg har oplevet i dag. Plejer selv at kopiere teksten og så sætten den ind i WordPad eller hvad der nu lige er for hånden.

Er jo faktisk heller ikke så hulans langhåret at få på plads.

Lad os håbe på at det bliver til noget
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. september 2002 - 00:57 #6
"view" -> "tekst størrelse" -> "mindre" før udskrif skulle være en ok midlertidig løsning.

men en god ide.
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. november 2002 - 01:31 #7
>>bearhugx
Har du skrevet til Admin om ideen? For mig lyder det som en fin ide!!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 18:22 #8
Lukketid?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. november 2002 - 13:26 #9
hermandsen >>
du er den heldige vinder af
... trommesolo ....
(...spændingen stiger...)

    -----  0 points! -----

--- og deri ligge også vores bonuspræmie :

    --- en gåtur til Paris, med intet betalt! ---

Lad os alle sammen give ham en hånd....
(Applaus!!)

-------
Eller jeg kunne bare skrive "lukker..." :-)
/Søren Munk Skrøder