Avatar billede brynil Nybegynder
12. september 2002 - 12:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

A propos spm/184415

Var det ikke muligt at lave den irriterende rullemenu om så den er brugervenlig?
Avatar billede soreno Praktikant
12. september 2002 - 12:57 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2002 - 13:35 #2
nedsæt musens/systemets reaktionstid, kan bare ikke lige huske hvordan man gør det, muligvis med TweakUI eller tweak-xp
Avatar billede brynil Nybegynder
12. september 2002 - 17:00 #3
Jeg har nu ikke tænkt mig at ændre i min opsætning på grund af et enkelt program.
Min beklagelse går mest på at det kan være vanskeligt at fange et menupunkt. Hvis en ny menuboks ikke lægger sig til en af siderne men derimod nærmest oven på den tidligere boks så kan det være vanskeligt at få åbnet det menupunkt man nu ønsker eller også lukker menuen helt.
Det er da til at leve med, men jeg kan ikke se hvorfor man ikke sku ændre det så det problem ikke opstår!
Avatar billede brynil Nybegynder
13. september 2002 - 13:15 #4
lukket