Avatar billede ellert Nybegynder
06. september 2002 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mine åbne spm.

Hej!

Hvad med, om man ku' klikke på "Point ude  60" i menuen, og så blive ført til en side med en oversigt over ens åbne spm?!

Bare en idé - Håber I forstår den :)

Tak for det mest hjælpsomme værktøj. Nogensinde. Overhodet!

//eLLERT
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
06. september 2002 - 12:59 #1
Tja, hvorfor ikke, I second the motion!
Det ER lidt besværligt først at skulle klikke på sit brugernavn, dernæst på "spørgsmål oprettet af dig" og så finde de åbne spørgsmål, det ligger jo i en database alligevel, så hvorfor ikke.....?
Avatar billede ellert Nybegynder
06. september 2002 - 13:02 #2
Exactly my point ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. september 2002 - 13:06 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2002 - 13:06 #4
man skal ikke klike så meget - musemarkør på konto - klik på spørgsmål oprettet af dig.
Altså kun eet klik :)
Avatar billede ladyhawke Novice
06. september 2002 - 14:19 #5
Det giver jo ikke direkte dine ÅBNE spørgsmål, men bare dem du har oprettet, det kan jo være du har et gammelt åbent spørgsmål liggende, som du overser fordi det vises på en senere "side"...

Jeg synes ellerts forslag er godt i kampen mod gamle åbne spørgsmål :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. september 2002 - 14:24 #6
Tælleren kunne også udvides med en "Spørgsmål åbne"-tæller
Avatar billede fcs Novice
06. september 2002 - 16:02 #7
Goulduck>> At udvide tælleren vil blot belaste serveren endnu mere. Jeg synes at man bør kunne klikke på "Point ude" og så få en liste over åbne spørgsmål - også dem man har sat til 0 point ;-)
Avatar billede ellert Nybegynder
08. september 2002 - 14:41 #8
Nu lukker jeg i hvert fald dette spm, for ellers står det jo bare under MINE ÅBNE SPM :)
Hehe