Avatar billede brakus Nybegynder
04. september 2002 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Password

Hej Alle
Jeg har en min kæreste som bruger min pc til e-mail til "venninderne", men jeg har på fornemmelsen at det ikke er de eneste hun mailer med. Det er hotmail add. Jeg ved der findes software, som gemmer passwords. Mit spg. hvad hedder det? og hvor fås det ?
VH
Brakus
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 12:57 #1
Du kan bruge en keylogger som kan findes på www.downloads.com. Passwordet bliver også gemt som en cookie på din HD men det kan godt være at den er krypteret.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. september 2002 - 13:00 #2
hvis du havde tænkt dig at logge ind på hendes hotmail konto og snage kan du godt glemme det, da det er en krænkelse af privatlivets fred, og hun kan komme alvorligt efter dig, med loven i hånden, hvis du gør det, men udover det kan man få programmer der gemmer passwords og brugernavne, men ikke automatisk, de vil spørge først.
Hvis dit spørgsmål går på det første jeg navnte, bedes du lukke dette spørgsmål øjeblikkeligt, da eksperten ikke, jvnf. www.eksperten.dk/regler.phtml , ikke må bruges til ulovligheder.

ztyxx/CoAdmin

P.S. Ikke for at blande mig, men var det ikke en bedre ide at tage en snak med din kæreste istedet for at spionere.
Avatar billede corax Nybegynder
04. september 2002 - 13:00 #3
Prøv evt. her:
http://www.tucows.com/search?language_id=1&platform_id=1564,1565,1584,1569,1570,1571,1645&site_detail_id=653&type=exactany&search=hide%20password&query_limit=15&orderby=&file_size_min=&file_size_max=&license_id=&ref=http://opasia.tucows.com/&records_per_page=15&sortorder=&show_all=

Corax
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. september 2002 - 15:21 #4
mon ikke du skulle overveje at lukke her??