Avatar billede cbt Nybegynder
29. august 2002 - 09:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Docking station

Jeg har en bærbar PC som oprindelig havde win98, Senere har jeg skiftet til Win2K prof. Nu virker dockingstationen bare ikke mere. Opstartsbillede med bios, og windows er OK, men efter den skifter til grafikmode, så er begge skærme bare sorte (Extern og intern). Jeg har valgt bærbar i min hardwareprofil.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
29. august 2002 - 09:26 #1
har du chekket eventlogen for at se hvad der går galt??
start/kontrolpanel/administration/eventlog.
:-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 09:28 #2
Hvilken bærbar er det?

jeg har oplevet at en docking station skal "installeres" som passer til den pågældende PC..

Så hvis du siger hvilken det er, så kan vi se om den skal bruge en driver ;o)
Avatar billede cbt Nybegynder
29. august 2002 - 09:37 #3
Det er en "Notebook 656" ca. 3 år gammel.
Der er ingen fejl i eventlog som har noget med det at gøre.