Avatar billede junl Nybegynder
25. juli 2002 - 18:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gamle spørgsmål

Der er sikkert andre end mig, der har skrevet det samme før, men nu må jeg lige have tømt min surhedblære.

Hvorfor kan det ikke lade sig gøre, at få spørgsmål, der er over f.eks. 1 år gamle lukket automatisk - evt. uden at nogen får point?
Mange "spørgsmål" udlover MANGE point (åndssvagt) og bliver aldrig lukket.
Nogle brugere lukker konsekvent aldrig deres spørgsmål - eller kun yderst sjældent.
Der ligger og flyder spørgsmål rundt i systemet som er fra Januar sidste år og ældre. Det er dumt og forvirrende.
Avatar billede kefus Nybegynder
25. juli 2002 - 18:46 #1
ja.. men prøv at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/59000

jeg blev smidt ud,,, surt ikke
Avatar billede kefus Nybegynder
25. juli 2002 - 18:46 #2
bar fordi at jeg skrev TILLYKKE og soen!!
Avatar billede kefus Nybegynder
25. juli 2002 - 18:46 #3
jeg var WANGER
Avatar billede Noone Nybegynder
25. juli 2002 - 18:58 #4
kefus > Hvad fanden har det med dette emne at gøre?
Avatar billede cms Nybegynder
26. juli 2002 - 16:23 #5
chanoa: Han skulle skydes og bannes og hænges op på en pæl til skræk og advarsel.

Junl: Kunne kun være enig. Men er en høflig henstilling ikke som regel nok?
Avatar billede cms Nybegynder
26. juli 2002 - 16:23 #6
kunne kun ~ kan kun
Avatar billede junl Nybegynder
26. juli 2002 - 16:41 #7
-> CMS - åbenbart ikke. Der findes spørgsmål på experten hvor brugeren op til flere gange er blevet bedt om at lukke spørgsmålet, men det er ikke sket.
Avatar billede cms Nybegynder
27. juli 2002 - 01:19 #8
Okay så har jeg været heldig at styre udenom disse :)
Men alleveje så syns jeg da det er lidt en overkill at begynde at hidse sig op over det. Det kan være irriterende hvis folk ikke sætter pris på éns hjælp, men hvad ændrer nok så mange regler og systemer og funktionalitet på det? Det vil jo stadig være de samme mennesker der sidder bag.
Selvfølgelig, hvis man stiler efter at overgå makse i point indenfor den næste uge kan jeg se et problem i at man ikke får sine velfortjente points. Men alligevel - det er da også kun i særtilfælde
Avatar billede Noone Nybegynder
27. juli 2002 - 04:04 #9
cms > Jacoba er da godt på vej.. Mangler kun 20525 point.... Kan nok godt nås på 14 dage ;)
Avatar billede junl Nybegynder
27. juli 2002 - 13:25 #10
Jeg synes bare godt at spørgsmål kunne lukkes når de er over et år gamle.