Avatar billede neteffect Nybegynder
25. juli 2002 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sjovere Top 10

Top 10 har en fremtrædende placering på siderne, men den er jo i virkeligheden ikke specielt interessant at følge, for der sker jo meget sjældent ændringer. Kunne det ikke være en idé at give den iøjnefaldende plads et mere dynamisk indhold?
For eksempel kunne Top 10 rotere mellem:
All-time Top 10 (den nuværende)
Dagens (døgnets) Top 10
Ugens Top 10
Top 10 points i forhold til den periode folk har været med (beregnet som points divideret med antal dage) ~Top 10 "Gazelle-eksperter"
Avatar billede dennism Nybegynder
25. juli 2002 - 11:54 #1
Synes jeg lyder meget rigtigt... Er enig i at man ikke gider at kigge på top10 mere end én gang om måneden!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
25. juli 2002 - 11:55 #2
fed ide! det eneste prob er nok at det blir lidt inviklet at lave...!
for resten...: hvad for et sprog er exp.dk skrevet i?? php??

men jeg støøter 110%! :D
Avatar billede hien Nybegynder
25. juli 2002 - 11:59 #3
Ja Exp.dk er skrevet i php :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. juli 2002 - 12:02 #4
"Dagens største ændring i placering i rang listen" .. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 12:19 #5
Jacob og jeg har talt om netop den "type" toplister - Prøver at tjekke op på hvor det står henne af.

/Nikolaj
Avatar billede neteffect Nybegynder
25. juli 2002 - 12:41 #6
Tak for medvind til forslaget!

Det er første gang jeg har startet en tråd, så jeg aner ikke, hvordan man lukker tråden igen (hvilket naturligvis straks afføder et nyt forslag, nemlig en vejledning i at lukke tråde. Denne vejledning bør placeres så iøjnefaldende, at selv jeg kan få øje på den, når jeg har brug for det)
Avatar billede neteffect Nybegynder
25. juli 2002 - 12:43 #7
...fortsat... Jeg tænkte jo nok, at ved at svare mig selv i stedet for blot at kommentere, kunne det være der kom en udvej
Avatar billede neteffect Nybegynder
25. juli 2002 - 12:44 #8
...fortsat... næ, accept af mit eget svar lukkede ikke tråden. Hvordan så?
Avatar billede staz Nybegynder
25. juli 2002 - 12:46 #9
Tråden er lukket... det eneste du kan nu er at skrive en kommentar. På den måde kan man altid skrive i et spm. selv om det er lukket :o)