Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2002 - 18:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Point retur

Når man afviser et spørgsmål p.gr.a. manglende brugbare svar eller ingen svar, får man point retur.
Men hvornår?
Avatar billede therock Nybegynder
18. juli 2002 - 18:36 #1
ved selv at svare og give sig selv pointene
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2002 - 18:37 #2
Shit!
Jeg troede man ved at afvise blot fik pointene retur.
Kan det være rigtig at man skal svarer selv?
Avatar billede therock Nybegynder
18. juli 2002 - 18:38 #3
Ved at OPRETTE et svar og tildele sig selv pointene
Avatar billede therock Nybegynder
18. juli 2002 - 18:42 #4
ja det er den enest vej du kan bare skrive
Da jeg ikke har modtaget et brugbart svar tager jeg selv pointene

det er jo dig der bestemmer hvem der giver det rigtige svar så bare opret et svar og gi dig selv pointene hvad du skriver er ligegyldigt
Avatar billede colabund Nybegynder
18. juli 2002 - 18:42 #5
Så kan du nemlig samtidig skrive, at spm. nu er lukket, fordi .....
  Hvis du selv har fundet en løsning, kan du jo også fortælle kort om den. Mange "lytter med", og er måske også interesseret i evt. løsning.
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. juli 2002 - 18:43 #6
Når du opretter et spørgsmål, så siger du at du giver fx 60 point for en løsning. Der er så nogen som kommer med løsninger som du ikke kan bruge, som dem afviser du og acceptere dem du kan bruge.

I dit tilfælde, hvis der ikke er noget du kan bruge og spørgsmålet har stået der længe nok, laver man selv et svar og acceptere det.

Det kan jo ikke nytte noget at man ikke kan afvise folk, uden at man lukker et helt spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2002 - 18:45 #7
Baa!
Spørgsmålene har jeg lukket. 2 til 150p!
Og jeg har ikke flere point!
Shit.
Men så bedre held med et nyt bruger id måske?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. juli 2002 - 18:47 #8
willi10>> det vil jeg ikke anbefale.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2002 - 18:57 #9
Nææ.
Det anbefaler jeg heller ikke...
Men...
Nej det er faktisk heller ikke nødvendigt. Jeg troede blot spørgsmålene var lukket uden jeg havde fået point retur. Men "accepter" var ikke fremme fordi ingen havde svaret på dem.
Så nu har jeg svaret og fået mine point retur.
Tak for hjælpen