Avatar billede enragedbudda Nybegynder
12. juli 2002 - 23:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Afstemnings mulighed!

Hej Admin (og alle jer andre der sidder og glugger ind i skærmen)... Kunne det ikke være en fed ide at man kunne lave en afstemning samme nmed sit spørgsmål? så kunne det koste 25 point så man ikke bare spamede med ligegyldige afstemninger...
MVH
Gustav
Avatar billede bearhugx Nybegynder
12. juli 2002 - 23:22 #1
Afstemning ???  -- om hvad ??
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
12. juli 2002 - 23:27 #2
det jeg mener er at man kan (for en sum points) oprette en afstemning om whatever sammen med sit spørgsmål om whatever...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
12. juli 2002 - 23:30 #3
a la

SPM : "Problemer med opsætning af webserver..."

POLL: "Hvilken er bedst?"
- ASP
- PHP
- JSP
- ColdFusion

???????
/Søren
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
12. juli 2002 - 23:35 #4
netop...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
12. juli 2002 - 23:43 #5
Hmm... Jeg er ikke så meget for ideen, med mindere at man kan få nogen til at være moderator...

Selv med en pris på 25¤ tror jeg ikke at det vil være en god ide .... 300 start-points giver 12 polls om Britney Spears bryster eller Gud ved hvad...

Derudover foregår det allerede i den dialog, som indlægene frembringer...

En POLL-funktion vil kun systematisere det - og det vil jeg bedømme som tidsspilde af exp.dk's udviklere at skulle bruge tid på...

Min holdning er at exp.dk er til for at dele _viden_ og ikke holdninger a la "mit scriptsprog bedere end dit - jeg har 51%"

/Søren
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. juli 2002 - 01:21 #6
det ville også være en væsentlig forringelse af hele konceptet bag pointsystemet, - ideen er (set fra mit synspunkt) at points bliver flyttet fra de brugere der har et spørgsmål, til dem der kan svare på det - at det så koster point at oprettte spørgsmålet vil få point'ene til at forsvinde i den "blå luft" og tror jeg reducere tiltroen til systemet, og også samtidigt give dem en værdi som de nok heller ikke er værd (jeg ville for eks. have mulighed for at oprette ihverfald et par 25 pts. afstemninger :) og hvor skal vi så sætte grænsen.

/jelzin
Avatar billede bearhugx Nybegynder
13. juli 2002 - 01:25 #7
*enig med jelzin*
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
13. juli 2002 - 01:41 #8
en del af ideen var at man kunne vælge om man ville lave poll eller ej...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
13. juli 2002 - 01:45 #9
Jeg kunne forestille mig at sådanne polls ville blive holdt på et af exp.dk's mange støtte-sites... Men dog ikke som den del af et spørgsmål.. Ellers skal der nogle bedere argumenter til ;-)
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
13. juli 2002 - 01:55 #10
sikkert rigtig nok... jeg så bare på et eller andet bb ting... jeg tror vist det hed phpbb...
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
13. juli 2002 - 08:57 #11
...