Avatar billede ec Nybegynder
17. maj 2002 - 20:12 Der er 11 kommentarer

Kan ikke køre Counter Strike på Gæst konto i WinXP

Jeg har installeret Counter Strike fra min nornamle konto med admin rettigheder og genvejen ligger i All Users mappen, men når jeg vil kører den fra Gæst kontoen sker der ingenting når jeg klikker på CS *.exe filen... Hvad er problemet?
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:14 #1
Det nytter ikke noget at genvejen ligger i all users mappen... =)

Du skal give alle brugere lov til at bruge cs mappen og alle underliggende mapper.

Dette skulle nemt kunne gøres fra mappens indstillinger =)
Avatar billede ec Nybegynder
17. maj 2002 - 20:21 #2
Hvordan præcis?
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:24 #3
Hvis du højreklikker på mappen hvor du har installeret cs i så kan du finde et fane blad der hedder enter security eller sikkerhed =)

Der kan du ændre så tosset du vil!
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:24 #4
prøver lige et svar =)
Avatar billede ec Nybegynder
17. maj 2002 - 20:29 #5
Der står bare noget med at jeg kan flytte de mapper jeg vil dele over i Delte Mapper der ligger i All Users mappen, men det funker heller ikke..
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:31 #6
hmm.... fjern cs og installer det igen fra gæste kontoen... kan du ikke det ?
Avatar billede ec Nybegynder
17. maj 2002 - 20:33 #7
jeg kan prøve, men så vidt jeg ved har Gæste kontoen ikke rettigheder til at installere noget, hvilket også er meningen at man ikke skal kunne...
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:36 #8
Enig, men kunne jo være din computer var tilpas underlig til at man godt kunne =p

Men du burde da kunne give den rettigheder under settings fanebladet når du tager egenskaberne for mappen... ?
Avatar billede ec Nybegynder
17. maj 2002 - 20:45 #9
Der er ikke mulighed for at give rettigheder på noget....
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:47 #10
Det var da råddent...hmmm....

Hvad så med at redigere gæstekontoen i bruger opsætningen?
Avatar billede ec Nybegynder
17. maj 2002 - 20:49 #11
Det er jo lidt hensigten at den bruger der skal spille CS ikke skal have mulighed for at kunne pille, slette, installere, etc.