Avatar billede madsen20v Nybegynder
15. april 2002 - 10:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Toast, que, osx

Jeg har installeret Toast Titanium på osx.
Nu kan den ikke finde min brænder?

Det virker fint under os9.

Brænderen er af mærket Que.
Avatar billede fransen Nybegynder
15. april 2002 - 11:32 #1
prøv vnloade en opdatering af toast - det skulle virke
Avatar billede styxx Nybegynder
15. april 2002 - 12:32 #2
Opdater OS X til 10.1.3 hvis du ikke allerede har gjort det. Geninstaller iTunes, ja det er rigtigt, geninstaller itunes efter installation af Toast. Det skulle kunne gøre det....
Avatar billede madsen20v Nybegynder
15. april 2002 - 12:43 #3
Jeg har den nyeste version af Toast Titanium 5.1.3. Og den nyeste version af osx 10.1.3.

Jeg prøver lige at installere itunes igen. Kan man gøre det fra installations-cd'en?
Avatar billede styxx Nybegynder
15. april 2002 - 12:51 #4
Det er nok ikke en god ide at installere iTunes fra CD'en. Hent hellere den nyeste version her : http://www.apple.com/itunes/
Avatar billede madsen20v Nybegynder
15. april 2002 - 13:15 #5
Nu har jeg installeret iTunes på ny. Det virker stadig ikke. Toast og iTunes kan ikke se brænderen
Avatar billede styxx Nybegynder
15. april 2002 - 15:00 #6
Bliver drevet overhovedet mountet, kan du læse CD'er i drevet når du kører OS X?
Avatar billede styxx Nybegynder
15. april 2002 - 15:05 #7
Hvis drevet er USB, er der lige udkommet en patch til OSX og Que, som kan hentes på deres site http://www.qps-inc.com/cgi-bin/display?&tm=index&dir=support
Avatar billede madsen20v Nybegynder
15. april 2002 - 15:18 #8
JA JA - styxx. Så mangler jeg bare de uploader drivern. På forhånd tusind tak