Avatar billede well_r Nybegynder
28. marts 2002 - 21:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anim i 3dstudiomax

Ved nogen af jer hvordan man kan gøre sådan at en lille ting bliver VED og VED med at gøre rundt..jeg har nemlig en propel jeg gerne vil have til at køre rundt i noget tid..men det er BESVÆRLIGT at ændre den HELE tiden!
plz help
Avatar billede well_r Nybegynder
28. marts 2002 - 22:26 #1
plz
anyone?
hvis det er point kan i få mange flere?
Avatar billede zerohero Nybegynder
29. marts 2002 - 01:34 #2
Brug Track View!!!

1. Vælg din propel og højre klik med musen.
2. Vælg "TrackView Selected" fra menuen. TrackView vil nu blive åbnet og har automatisk fundet din propel.
3. Under din Propel åben for "Transform" og dernæst "Rotation" og vælg den (vær sikker på at du har valgt "Rotation").
4. Øverst i TrackView kan du se en toolbar med en masse knapper. Tryk nu på knappen "Parameter Curve Out-Of-Range Types". Den har en buet graf i et koordinat system som ikon!!! (nummer 7 knap fra venstre)!!!
5. En dialogboks popper frem på skærmen. Du får nu 6 muligheder for din uendelige animation. I dit tilfælde ville jeg nok vælge "Loop". Tryk derefter på kanppen "OK".

6. Afspil din animation og se om det er ok.

7. I tilfælde af du vil have det hele til at gå hurtigere eller langsommere, så rykker du bare med dine keyframes (enten i TrackView eller på tidslinjen under dine viewports) alt efter ønske...

Håber det kunne hjælpe dig igang...

Held og Lykke

ZeroHero