Avatar billede zhandia Nybegynder
28. marts 2002 - 14:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Iframe eller Ilayer

Jeg er ved at lave en side hvor jeg gerne vil have noget lignende iframe ind.

Nu er det så at jeg gerne vil have at det skal understøtte så mange browsere som muligt bla. NS 4 og 6
IE osv....

Inde i den Iframe eller hva' det nu bliver til skal der være en side hvor der er en input hvor man kan submité.

Hva' skal vælge at lave?  ilayer, iframe eller noget helt andet!!!
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 14:13 #1
du kan godt bruge iframe og viser du så en html side der indeholder lidt asp.
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 14:14 #2
html siden skal visses i framen
Avatar billede fri-hash Nybegynder
28. marts 2002 - 14:14 #3
iframe OG ilayer

<iframe src="fil.thml><ilayer src="fil.html"></ilayer></iframe>

de browsere der forstår iframe ignorerer ilayer og omvendt
Avatar billede zhandia Nybegynder
28. marts 2002 - 14:17 #4
Det vil sige at man bruger begge 2 på samme tid?
Avatar billede fri-hash Nybegynder
28. marts 2002 - 14:20 #5
jeps
Avatar billede zhandia Nybegynder
28. marts 2002 - 14:22 #6
Tak for det, præcis hva' jeg ledte efter, især hvis det understøtter det meste med de 2 :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. marts 2002 - 18:40 #7
<ilayer> forståes KUN af NS 4.x
<iframe> forståes af NS 6.x, Opera og IE 4 og fremefter.