Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

cd virker ikke

Jeg har en alm. cd-drev som efter en formattering pludselig siger til alle cd'er please insert a disc into drive d: .... den kan godt finde alle cd'er men den opfører sig om at de alle sammen er "møgbeskidte"...nogen der har haft dette problem?

Driveren er installeret!
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:36 #1
The device, \device\ide\ideport0, did not respond with in the timeout period.....fejlmeddelsen som den siger i systemlog'en hvis det kan hjælpe?
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:38 #2
Nu siger den class not registred hvis man prøver at tilføje et program fra cd'rom....kan overhovedet ikke se der er nogen cd i..hmmm
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 15:38 #3
er jumperen røget af??
har du tjekket alle ide-kablerne etc??
Avatar billede chrede Nybegynder
16. marts 2002 - 15:39 #4
prøv at sætte den i en anden computer... hvis du har mulighed for det... det kunne godt lyde som om at den er færdig :-(
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:40 #5
Ja de skulle være iorden den kan godt finde cd'rom drevet når den starter op er den sat til primary slave!
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:42 #6
Ja det var også min første tanke chrede især da den gjorde det midt under installation pludselig virker den så virker den ikke!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 15:44 #7
prøv evt. at gå ind i bios og autodetect dine drev!
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:50 #8
Hmm....problemet var jo ikke at finde drevet, kan bare ikke læse cd'erne
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 15:50 #9
jeg ville nu prøve det alligevel!
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 15:57 #10
Ja men det er den gjort fra starten af...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 15:58 #11
hvad for noget?? forstår ikke helt?
Avatar billede zhandia Nybegynder
16. marts 2002 - 16:02 #12
Den er autodetected fra starten af den gang jeg satte den op.... hva' tænker du på`?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:05 #13
ja, jeg tænkte da nok at du har autodetected den én gang - men 2.gang er måske lykkens gang ;0)
du kender jo windows ;0)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:06 #14
og tak for point, forresten!