Avatar billede kimallan Nybegynder
04. marts 2002 - 16:58 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Bryce 5

Hej, jeg har lige købt Bryce 5. Men det er lidt svært. Hvad kan programmet bruges til..? Altså web-grafik eller andet..? Kan det f.eks. lave ting som HotelChat.dk, Tower.dk & N.dk laver..? Eller skal jeg have fat i et andet program.. Hvis du selv har lavet nogle meget flotte ting i Bryce og kun i Bryce. Så vil jeg meget gerne se billederne..
Avatar billede michael-rene Nybegynder
04. marts 2002 - 17:03 #1
hmmm underligt at købe et program til 15000-20000 kr og ikke ane hvad det er ;)
Prøv at søge på bryce på google.com og du vil finde ud af det, så er pengene jo ikke helt spildte :-)
Avatar billede kimallan Nybegynder
04. marts 2002 - 17:04 #2
Jeg har købt det brugt af en gut, for 5999,-
Avatar billede michael-rene Nybegynder
04. marts 2002 - 17:05 #3
okay dumt af dig  du kan få en studenterlicens meget billigere :(
Avatar billede kimallan Nybegynder
04. marts 2002 - 17:09 #4
:-) Min far ejer en af Merlin butikkerne i Odense..
Avatar billede michael-rene Nybegynder
04. marts 2002 - 17:24 #5
okay min far han ejede en fiskekutter engang i frederikshavn
Avatar billede kimallan Nybegynder
04. marts 2002 - 17:33 #6
"okay dumt af dig  du kan få en studenterlicens meget billigere :("

Derfor skrev jeg det.. Også kun derfor..
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 17:37 #7
Bryce er ikke til webgrafik og slet ikke til chat´s o.l.

Du kan kigge på ww.Mikebonnel.com www.digitalblasphemy.com

Og på min egen side. Jeg har godt nok kun smidt 3-4 billeder ud. www.digitaleye.dk/galleri.htm
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 17:37 #8
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 17:39 #9
www.mikebonell.com <---- Så var den der omsider :)
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. marts 2002 - 17:43 #10
Bryce er berømt for at lave eksempelvis meget photo-realistiske "3D lanskabs-billeder" et lign. program er "Vue de Esprit" (tror nok det stavet korrekt!). Jeg kender ikke til den store forskel mellem de to programmer. Det er meget let at finde ud af, så på ingen tid kan du lave de utroligste billeder! Dog er der et minus (det kan være det er ændret i de seneste versioner - det er et stykke tid siden jeg sidst har leget med den) du ikke særlig god til at lave animationer helst still billeder!

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. marts 2002 - 17:45 #11
du = de...
Avatar billede kimallan Nybegynder
19. marts 2002 - 13:06 #12
Lukker..