Avatar billede milas Nybegynder
04. marts 2002 - 13:06 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

3D Studio Max

Nogle der kender en side (eller flere), med tutorials til 3D Studio Max, som de gider skrive ???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:06 #1
Avatar billede haunted Nybegynder
04. marts 2002 - 13:07 #2
Avatar billede haunted Nybegynder
04. marts 2002 - 13:08 #3
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
04. marts 2002 - 13:17 #4
Avatar billede tm_helmer Nybegynder
04. marts 2002 - 23:35 #5
http://www.3dbuzz.com/

Slap dog lige af der bliver mange points til hver :-)

/* helmer */
Avatar billede milas Nybegynder
05. marts 2002 - 16:37 #6
nanoq - dit link virker ikke, sorry, ingen points til dig...!
haunted - kun et af dine links virker, dette for du points for...!
innovator-maniac  - fedt nok link, points du skal få...!
tm helmer - ok link, tag dine points...!

Lad spm være åben, da jeg har brug for mange sider med 3D studio max tutorials - jeg vil sætte pris på, hvis siderne var på dansk...! Noget i stil som www.prodic.dk - det er tutorals til Adobe - men finder i sider som den, bare til 3D studio max, er det points at hente...!!!
Avatar billede milas Nybegynder
05. marts 2002 - 16:41 #7
Fedt, troede jeg kunne give 17 points til jer hver og så ville de resterende holde spm åbent..!!! lame.dk - !! Kunne godt tænke mig, de point igen, som i ikke skulle have haft... :o) - plz. Skal jo lave et nyt spm...! Der kan i jo så prøve lykken...!!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. marts 2002 - 18:05 #8
Her er min yndlingsside til 3D Studio Max:

http://max3d.3dluvr.com/main.html

desuden findes der et hav af nyttige freeware-plugins...

Held og Lykke fra

ZeroHero