Avatar billede bayzer Nybegynder
24. februar 2002 - 20:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan anbefales ?

Jeg vil gerne til at i gang med noget 3D, men hvad kan anbefales ? Jeg kunne forestille mig at 3DsMax ville være det bedste, men hvad er Jeres "Professionelle" mening ? Det jeg vil lave er krystaller, i grunden simpelt, men jeg vil alligevel gerne have noget som duer... Well, håber jeg kan få respons. -Bayzer
Avatar billede qzar Nybegynder
24. februar 2002 - 20:28 #1
Der er ingen tvivl om at 3ds max er sagen....Men Men men...Programmet er dyrt og det tager mange timer at komme igang. Hvis du starter på det vil jeg råde dig til ikke at gå igang med 30 andre programmer imens men kun tænke på maxer (og så lige øl,fisse og hornmusik)! Håber at det hjalp dig lidt på vej!

-Jonas
Avatar billede lingoman Nybegynder
24. februar 2002 - 20:28 #2
Hvorfor ikke oprette dit spørgsmål i 3D kategorien ?
http://www.eksperten.dk/kat/88/
Avatar billede hemning Nybegynder
24. februar 2002 - 23:11 #3
Prøv at se på www.povray.org , programmet er gratis, og du kan lave nogle fede ting i programmet! Det eneste er blot at du skal have evner til at kunne programmere og have lidt logisk sans ;o)
Avatar billede bayzer Nybegynder
25. februar 2002 - 11:28 #4
Ja. Jeg vidste faktisk godt at 3DsMax var sagen, men der er jo også Caligari TrueSpace, Bryce og flere.... Men hvis 3DsMax er det bedste, så er 3DsMax min næste passion... eller du ved, efter øl fisse og hornmusik :) . Tak for hjælpen. -Bayzer
Avatar billede osborne Praktikant
28. marts 2004 - 00:35 #5
Set på: http://www.zaon.com/company/articles/3d_rendering.php

Which 3D Software is the Industry's Best? Almost every 3D artist has heard this one: "Blah-blah program is the best! All the top artists use it." Anyone who suggests that one particular 3D software application is the clear-cut winner and best solution overall is someone whom you should promptly ignore. Dismiss them as religious zealots. It's amazing how artists go to such lengths to defend their beliefs and choices in 3D software, as if to convince themselves as much as others. Moreover, interestingly it's often the least talented artists who are most adamant in preaching about a particular 3D program's superiority. This is politics and religion for the artist, and online debates rarely prove more than who is the most tenacious or talented speaker. The 3D industry is too diverse for any particular program to consistently shine above all others.
Avatar billede osborne Praktikant
09. oktober 2005 - 02:18 #6
Hvad med 3ds maya .. fra Autodesk :-)