Avatar billede avedel Nybegynder
06. februar 2002 - 19:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pop-up vinduer fra Flash

Hej

Når jeg fra en flash film skal have et html vindue til at popup, hvordan jeg så styrer dens udseende. F.eks. no toolbar og hvad man ellers normalt kan lave.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.
AVedel
Avatar billede beatone Nybegynder
06. februar 2002 - 19:34 #1
Avatar billede baitianlong Nybegynder
06. februar 2002 - 21:56 #2
Her er javascriptet som du skal skrive i html-dok som indeholder flashen:

function openwindow() {
  window.open('SIDE.html','','toolbar=yes,location=yes,status=yes,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=yes,top=100,left=200,width=300,height=300');
}

..I flash giver du objektet (knappen) en action

on (release) {
    getURL ("java script:openwindow()");
}

Så er den der, du kan skrive no / slette de features, der ikke skal være der, i scriptet...
Avatar billede oziris Nybegynder
13. februar 2002 - 12:54 #3
Det virker ikke for mig?? Hvilke fejlkilder kan der evt. være? Jeg undrer mig desuden over anførselstegnet,", i javascriptet..hvad står det for?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. februar 2002 - 13:43 #4
Der skulle have været to ", Det er hvad vinduet skal hedde (hvis det skal hedde noget, det behøver det ikke)

Hvis det ikke virker, er det nok fordi du skriver det det forkerte sted !