Avatar billede velle Nybegynder
05. februar 2002 - 22:35 Der er 2 kommentarer

Opslag

Jeg skal have lavet et opslag til et supermarkede, som de klassiske, hvor der er små papirstrimler i bunden man kan rive af og tage med, så man har tlfnr. Hvordan gør man lettest det, for jeg har faktisk ikke kunnet finde nogen skabelon eller noget!

Altså det jeg er ude efter er f.eks. et A4-ark, hvor der på den øverste del står "Stole, skrivemaskiner, komfurer, drengecykel og andet sælges". Neders skal der være ca. 10 små felter hen over bunden af arket hvor der er plads til 1-3 linier lodret skrift i hvert (der kunne passende stå "Thomas Larsen - 22449080". Så passer det med at man kan skrive ud og klippe et hak op mellem hver af felterne.

Forstår I hvad jeg mener?

Hvordan gøres det?

VH Velle
05. februar 2002 - 22:43 #1
Sæt f.eks. en tabel ind i sidefoden med 10 kolonner og 1 række.
Marker celler og højreklik - vælg Tekstretning og ændre den.
Skriv "Thomas Larsen [Enter] 22449080" - kopier til alle celler.
Ændre højden på din sidefod, så tabellen kan være deri.
Eller lave blot tabellen uden for sidefoden - vælg selv.
Avatar billede nete Nybegynder
05. februar 2002 - 23:31 #2
har du publisher, der er der en skabelon til den slags