Avatar billede michael-k Nybegynder
28. januar 2002 - 18:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Text i lightwave

Når jeg vil lave noget tekst i modeler, kommer den frem og siger add fonts, men hvor skal man ligge dem. Inde i mappen lightwave er der en mappe der hedder fonts, men ligger jeg dem der sker der ingen ting.
Hvad gør man for at adde nogle fonts ??
Avatar billede dk-pingvinen Nybegynder
28. januar 2002 - 18:29 #1
c:\windows\fonts
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. januar 2002 - 18:53 #2
der er masser af fonte der men der står jeg skal add nogle fonte ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. januar 2002 - 18:54 #3
kan det være fordi at windows ligger på c drevet og lightwave ligger på e drevet
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. januar 2002 - 23:51 #4
fandt selv ud af det, har på fornemmelsen der ikke er så mange der bruger lightwave her når at finde svaret inden der er nogle der svarer, eller så det bare mig der spørger for meget ;-)
For dem der ikke ved det skal man definere en font list i modeler, gå op i modeler -> options -> edit font list. Hvor du så har mulighed for at lave din egen font list, meget smart enlig :-)
Avatar billede alsace Nybegynder
06. februar 2002 - 15:51 #5
Hmmm, så går jeg ud fra det er en af de nyere versioner du benytter.

Ellers er der i LW 5.6 to knapper under Text requesteren til at tilføje hhv. Type 1 og TrueType fonts til ens liste.

-Alsace