Avatar billede michael-k Nybegynder
25. januar 2002 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bold i lightwave

Har lavet en bold i lightwave eller rettere sagt jeg vil gerne lave en bold.
Jeg trykker ball og laver en bold, men den er flad, hvordan får man den fyldt ud.
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. januar 2002 - 20:44 #1
har fundet ud af det. skulle trykke i alle vinduer enlig mærkeligt :)
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
27. januar 2002 - 01:24 #2
Det er da meget logisk! Så kan du jo meget nemt og simpelt ændre formen på kuglen så den fx bliver oval.
Avatar billede alsace Nybegynder
06. februar 2002 - 14:58 #3
Og skal du være helt sikker på den er 100% kugle formet og ikke aflang kan du smaske 'n' tasten en gang og skrive koordinaterne ind numerisk.

-Alsace