Avatar billede slobo Nybegynder
13. december 2001 - 17:39 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

AMD-skrammel....

... jeg får følgende fejlmeddelse, når jeg forsåget at få mit nye ASUS bundkort om min nue Duron CPU op at køre.

HD er helt nyinstalleret med win2000. Den blev installeret på min gamle PII 400 khz. Forhandleren siger, at board/CPU ikke fjeler noget. Fejlmeddelsen kommer af, at HD er konfiguret på en andet board med en anden CPU. Kan det virkelige passe? Er der andre forsalg til, hvad der kan være galt, eller har forhandleren ret?

Se fejl
http://www.haj-sloth.subnet.dk/skrammel/slærm2.jpg
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
13. december 2001 - 17:48 #1
Har du virkelig forsøgt at installere på ét MB og køre på et andet? Det er ikke muligt i win2k!
Avatar billede jan_g_k Nybegynder
13. december 2001 - 18:00 #2
hej.
På din hd ligger alle info omkring bundkort - cpu -  driver til chip set på bundkort osv...
Når så pludselig at det ikke passe mere vil der
opstå fejl.
Du skal nok starte forfra.
mvh jan
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. december 2001 - 18:01 #3
AMD er ikke skrammel ! ... Det er et MUST :-).. FUCK ALLE P2-P4 :-)
Ligger bare en kommentar
Avatar billede slobo Nybegynder
13. december 2001 - 18:02 #4
Det vidste jeg ikke. Har da skiftet bundkort før uden problemer.

brosnijkov>> vil det sige, at det ikke er andet at gøre end at installer win2000 igen igen? Bare ét lille snyde-trick, hvaaaa´?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. december 2001 - 18:03 #5
Formater hele din Pcér ! .. Sæt alt op som det skal være.. Installer Win2k igen med FAT32 på din disk..
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
13. december 2001 - 18:03 #6
Nej... Bundkortdrivere defineres allerede før kopiering...
Avatar billede slobo Nybegynder
13. december 2001 - 18:05 #7
Åhhhhh... nej. Orker ikke mere. Men så har jeg da noget at bruge julen til.
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
13. december 2001 - 18:08 #8
Takker :o)
Og der findes intet sjovere end at rode med en besværlig computer!
Avatar billede samsayit Nybegynder
14. december 2001 - 12:21 #9
Enig med Zyberwizard - AMD rules! Tjek test af AMD Palomino 1800+ (1533 MHz) op mod P4 2 GHz - så finder man ud af hvorfor AMD burde rule the world og hvorfor Intel burde sendes i kredsløb omkring Jupiter, hvor ingen kan få fat i dem!
Avatar billede samsayit Nybegynder
14. december 2001 - 12:22 #10
Sorry, omtalte test er i Datatid