Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 09:48 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Priser på kamera ?

Er der et sted på nettet lign. edbpriser, men som bare er om fotoudstyr ?
Jeg mangler bla en god pris på et Canon EOS 300 og evt andre i samme prisklasse.

//Anders
Avatar billede disky Nybegynder
04. december 2001 - 09:52 #1
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 09:54 #2
Øhh ?
Kan du finde et EOS 300 der ?
Avatar billede disky Nybegynder
04. december 2001 - 09:58 #3
så pyt da.

Men siden du spørger på en it hjælpe site, gik jeg ud fra at det drejede sig om et digital kamera.

Der findes en tysk butik der hedder \'Technik Direct\' kig på deres hjemmeside. Det er en del billigere end danske butikker.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 10:00 #4
Faktisk troede jeg at det var generelt video/foto, og ikke kun digitale ting der hører til her i denne kategori...
Men måske tager jeg fejl...
Avatar billede disky Nybegynder
04. december 2001 - 10:02 #5
tror jeg ikke, jeg er bare ikke helt i omdrejninger endnu :)
Avatar billede perj Nybegynder
04. december 2001 - 10:12 #6
Dette er måske et forsøg værd:-)
http://www.nykrog.dk/fotolinks.htm#test mm
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 10:15 #7
perj. Desværre der er bare links til producenterne, og ikke priser :(
Avatar billede disky Nybegynder
04. december 2001 - 10:15 #8
hold da ferie en grim hjemmeside :(
Avatar billede perj Nybegynder
04. december 2001 - 10:26 #9
Der er heller ingen EOS-300 her, men du kunne jo holde søge efter et.

http://www.fotokritik.dk/salg.html
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. december 2001 - 10:55 #10
www.photoav.dk
og
www.avhuset.dk

Er nogle ret gode sider for såvel proffer som amatører.
Avatar billede danzer Nybegynder
04. december 2001 - 11:04 #11
En rigtig god prissammenligningsdatabase er følgende: www.guenstiger.de
Her har jeg fundet EOS-300 til 445 DMark som ca. svarer til 1700 kr.
Dybgående beskrivelser af fotografiapparater finder du på følgende adresse:
www.cyberphoto.se
Her kan du finde ud af hvilke andre cameraer der er i samme prisklasse.
Avatar billede perj Nybegynder
04. december 2001 - 11:21 #12
>> danzer. Cyberphoto.se er god, men jeg mener denne er bedre :-):
http://www.dpreview.com/
Avatar billede danzer Nybegynder
04. december 2001 - 11:49 #13
Har du læst vladimirrs spørgsmål rigtigt ?

- Det er IKKE et digitalcamera han er ude efter !

Gælder der digitalcameraer så er http://www.dcresource.com/ også fremragende !

Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. december 2001 - 11:50 #14
siger det lige igen, photo av
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 12:11 #15
danzer : Du har ganske ret i at det IKKE er et digicam, men et spejlreflekskamera jeg er på jagt efter :)

cgleerup. Jeg kan ikke lige finde en pris på photoav ?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 12:12 #16
og på http://www.avhuset.dk/ får jeg en Serveren blev ikke fundet...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 12:26 #17
http://www.av-huset.dk/  forhandler ikke spejlreflekskameraer...
Avatar billede danzer Nybegynder
04. december 2001 - 12:50 #18
Prøv at gå ind på www.kamerahuset.dk
Der har de et vildt tilbud på EOS-300 !
Avatar billede danzer Nybegynder
04. december 2001 - 13:20 #19
Hos www.cyberphoto.se koster det EOS-300 med samme linse og en fototaske 3437 svenske kroner som svarer til lidt under 2700 danske kroner.
Du får det altså godt 200 danske kroner billigere i sverige inklusive en taske, men det er muligt at fragten æder denne besparelse op !
Hvis jeg var dig, ville jeg lige checke Bingo foto ud, og hvis ikke de har noget bedre tilbud, så ville jeg købe det hos Kamerahuset.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. december 2001 - 13:40 #20
danzer : Det var bedre end det tilbud jeg selv har fundet :)

Der er point til dig :)
Avatar billede perj Nybegynder
04. december 2001 - 14:38 #21